הורים בגדנ"ע (צילום: עדן לב)
הורים בגדנ"ע (צילום: עדן לב)

הזחילו את ההורים בני הקהילה האתיופית

הורים שילדיהם מועמדים לשירות בצה"ל השתתפו בגדנ"ע ליום אחד במטרה להכיר את המסגרת הצבאית

פורסם בתאריך: 5.6.17 11:55

-->

במסגרת התכנית 'זינוק בעליה הפועלת ברחובות, השתתפו 20 הורים בני הקהילה האתיופית שילדיהם אמורים להתגייס לצה"ל ביום גדנ"ע שהתקיים בבסיס שדה בוקר. פרויקט גדנ"ע ליום אחד נערך במטרה להכיר להורים את המסגרת הצבאית, חשיבות העמידה בלוחות הזמנים, למידה והבנת תפקידו של המפקד וחשיבות תפקיד ההורים בתקופת השירות הצבאי. במסגרת זו התנסו ההורים ותפקדו כחיילים ליום אחד, החל מעמידה בלוחות זמנים, דרך ריצה ממקום למקום, ירידה לשטח, זחילה, ועוד, כשהמטרה לחבר אותם לילדיהם מתוך החוויה הצבאית שכל אחד מהם חווה באופן אישי.

הורים בגדנ"ע (צילום: עדן לב)

הורים בגדנ"ע (צילום: עדן לב)

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: "אני מאמין שהחוויה והחשיפה למושגים ולאווירה הצבאית תסייע להורים המלווים את ילדם לכל אורך תהליך הגיוס ותיתן להם כלים לעזור לילדיהם למצות את יכולותיהם ולהסתגל למערכת. אני שמח שהם מוצאים במרכז צעירים עתידים בית, והם יודעים שיוכלו לשוב אליו, אחרי השרות הצבאי, להמשך פיתוח הקריירה שלהם".

המנהל הארצי של תכנית זינוק בעליה, שמואל עזרא: "בגדנ"ע השתתפו 190 הורים מכל הארץ, אשר מגייסים את ילדיהם בתקופה הקרובה. הורים אלה כבר יכולים לספר לילדיהם איך יראו החיים שלהם בצה"ל, הם יוכלו לתת להם טיפים על המשמעת ואורח החיים בצבא".

מנהלת מרכז צעירים עתידים, אורלי הלל: "מרכז עתידים הוא הבית לצעירים תושבי רחובות. אני שמחה שיש ביכולתנו גם להעשיר את החוויות של הורי הצעירים. אני רוצה להודות לאלהיי פלקה, שמרכז את התוכנית ביד רמה ועושה עבודה מקצועית וערכית, וכן להודות לכל השותפים שלקחו חלק ביום הזה החל ממרכז ההכנה לצה"ל העירוני, דרך קידום הנוער, משרד הביטחון, הקרן לידידות ועמותת אלומה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר