גיורא בן ארי ומכונת הניקיון החדשה ברחובות
גיורא בן ארי

גיורא בן ארי: "אנשי מחאת הזבל 'אשפה'"

חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק שיפור פני העיר: "הם מתעסקים באשפה וזה מה שהם"

פורסם בתאריך: 14.9.17 07:00

-->

בשבועות האחרונים חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק שיפור פני העיר, גיורא בן ארי, היה עסוק בהכנת העיר לתחרות 'קריה יפה בישראל יפה', בתקווה כי רחובות תזכה פעם נוספת בחמישה כוכבי יופי. על ההכנות וההתרגשות העיבה מבחינת בן ארי התנהלות אנשי 'מחאת הזבל'.

"שמעתי שהם פנו למבקר המדינה וזה מאוד חרה לי. אנחנו לא נשתף פעולה איתם ולא נפגוש אותם", אומר בן ארי. "מבחינת עיריית רחובות, מראש העיר ועד אחרון העובדים, כולם עבדו נגד השעון. התחרות זו מוטיבציה גדולה ואני לדוגמה לא ישן לא ביום ולא בלילה. מעבר לכך, בישיבת המועצה האחרונה מסרתי לחברי הנהלת העיר דו"ח על איכות הסביבה וביקשתי מכל הנוכחים להתאזר בסבלנות ולא להפריע לי. מבחינתי כל חברי המועצה קיבלו תיקים לעסוק בהם וכל אחד יימדד לפי ההישגים הקואליציוניים שלו. אני ביקשתי  לא לפלוש לתחום שלי. פניתי לחברי אביב איטח שאמר שהוא רוצה לנקות את השכונות. הזכרתי לו שללא הוראה שלי ושל מנהלי האגפים הוא לא יכול לעשות כלום. אביב הבין שהוא עשה טעות ובסוף ישיבת המועצה הגיעו אלי חברי מועצה ועודדו אותי. כל אחד הבין את הרמז וראש העיר אף חיזק את דבריי. אמרתי לאביב איטח שמחאת הזבל אלה אנשים שהוא גידל ועכשיו הם נגדנו. בפעם הקודמת שהוא עשה מבצע ניקיון בשכונת המדע היה אמור להצטרף אליו חבר המועצה אבי קינד. כשאבי הבין את המעשה הוא הגיע אלי והביע התנצלות וביטל את השתתפותו. כל תמונה או כתבה שמדגישה גישה של חבר מועצה בנושא גורעת ואף פוגעת בעבודה שלנו בתחום איכות הסביבה. לאנשים נכנס לראש שהדברים האלה מזיקים לעבודה השוטפת של העירייה.

"אנשי המחאה בטח ימשיכו להפגין, אנחנו יודעים הכל. אנחנו נגד אווירה שכונתית כזאת של מחאת הזבל, או יותר נכון אווירה קרימינאלית של נשים וגברים. התשובה שלנו למחאה היא שנשיג עוד כוכב. בוא לא נשכח שרק לאחרונה רכשנו שתי משאיות זבל ושתי מכונות טאטוא והעיר באמת צועדת קדימה. בסך הכל בסופו של דבר העיר נראית יפה לאורך כל השנה. כל התמונות שמעלים אנשי מחאת הזבל זה לעג לרש לעומת המציאות המתהווה. אני קורא לאנשי מחאת הזבל 'אשפה' כי הם מתעסקים באשפה וזה מה שהם. אני מקווה מאוד שנזכה בפעם השמינית ברציפות בחמישה כוכבי יופי".

גיורא בן ארי ומכונת הניקיון החדשה ברחובות

גיורא בן ארי ומכונת הניקיון החדשה ברחובות

 

בתוך כך, במסגרת ההיערכות לקראת חגי תשרי, עיריית רחובות תתגבר את אגף שפ"ע בשתי מכונות טיאוט נוספות באמצעות קבלן חיצוני, שני מנופים, תגבור פינוי המכולות והמוטמנים ברחבי העיר ועובדי טיאוט שיוצבו במספר אזורים מרכזיים. בנוסף הוחלט כי עובדי האגף יקיימו משמרות כפולות לפינוי אשפה, תבוצע הוספת מכולות ומוטמנים ברחבי העיר, עובדי המנופים יעבדו משמרות כפולות וכך גם שאר עובדי האגף.

גיורא בן ארי: "כחלק מהיערכות אגף שפ"ע לקראת חגי תשרי, החלטנו לתגבר את מספר העובדים בתחומי פינוי האשפה, המחזור והניקיון בכדי לספק מענה מקסימלי עבור התושבים. יחד עם זאת, אני קורא לתושבי העיר לשתף פעולה ולשמור על הניקיון עבור כולנו".

מנכ"ל העירייה דורון מילברג: "אנו פועלים כל העת בכדי לשמור על עיר נקייה ועל סביבה נעימה. כחלק מההיערכות המוקדמת לניקיון העיר לרגל חגי תשרי, החלטנו לתגבר את פעילותו של אגף שפ"ע. אני סמוך ובטוח שההיערכות המוקדמת שלנו, לצד שיתוף הפעולה עם תושבי העיר, תסייע לנו לשמור על העיר נקייה ומטופחת גם במהלך החג".

תגובת מובילי "מחאת הזבל": "העובדה כי אחרי 'מחאת הזבל' עוקבים אלפי אנשים ורבים מהם מעלים תמונות מעידה יותר מכל על רמת הניקיון בעיר. צר לנו שמר בן ארי בוחר לקלל ולהשמיץ אותנו, אך הדבר לא ימנע מאתנו להמשיך ולחשוף את היקף הלכלוך בעיר. כמו כן אנו מצפים ודורשים מראש העיר ומהנהלת העיר לגנות את דבריו החמורים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. איתי

    "לא נשתף איתם פעולה ולא נפגוש אותם". למה? כי עד עכשיו הייתם קשובים? עד עכשיו כן נפגשתם איתם?
    עובד שקורא לתושבים עליהם הוא אחראי "אשפה" חייב לעוף מייד מהתפקיד שלו.
    חוצפן!

  2. אסתר

    לא יאמן. מתראיין לעיתון ומספר על המסחרה הפוליטית ומאבקי הכח בינו לבין חבריו למועצה. מתעסקים בעסקנות כשהתושבים מתעסקים בשיפור איכות חייהם. ועוד התושבים הם האשפה לדעתו… מפריעים לו לשבת בנוחות בכסאו. עולם הפוך.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר