גילה גמליאל, רחמים מלול ואביב איטח
גילה גמליאל, רחמים מלול ואביב איטח

מאות אלפי שקלים יוענקו לרחובות לפעילויות לאזרחים ותיקים

נחתם הסכם מענק בין המשרד לשוויון חברתי בראשותה של השרה גילה גמליאל לעיריית רחובות

פורסם בתאריך: 5.9.17 13:29

-->

במסגרת קול קורא שהפיץ באחרונה המשרד לשוויון חברתי לקיום פעילויות לאזרחים ותיקים ברשויות המקומיות, נחתם ביום שני (4.9) הסכם מענק בין המשרד לשוויון חברתי לעיריית רחובות במסגרתו יועברו מאות אלפי שקלים לפעילויות לאזרחים ותיקים ברשות. השתתפות המשרד בתכנית עומדת על 60 אחוז ועיריית רחובות תשתתף ב-40 אחוז נוספים.

ביום שני (4.9) אירחה השרה גמליאל בלשכתה בבני ברק את ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, ואת חבר מועצת העיר ומחזיק תיק שכונות וזוגות צעירים, אביב איטח, למעמד חתימה על הסכם המענק על סך מאות אלפי שקלים, שישמשו לשורה ארוכה של פעילויות לאזרחים ותיקים ברשות. בין היתר הפעילויות יתקיימו בתחומי האוריינות דיגיטלית, פנאי, תרבות, ספורט, יזמות, פעילויות בין דוריות ותעסוקה. בסך הכל ישנן 29 תכניות שונות מהן תבחר הרשות המקומית.

גילה גמליאל, רחמים מלול ואביב איטח

גילה גמליאל, רחמים מלול ואביב איטח

 

השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל: "ייחודיותם של הקולות הקוראים שהפצנו היא בכך שזו הפעם הראשונה שמשרד ממשלתי אינו 'מנחית' על רשות מקומית תכניות, אלא מעמיד בפניהן סל מגוון של תכניות לבחירתן. למעשה, אנו נותנים לרשות לתפור לעצמה את החליפה שבאמת מתאימה לה. ההיענות הרחבה והרצון של הרשויות להשתתף בתוכנית הן ללא ספק עדות לכך שאנו עושים את הדבר הנכון וצועדים בכיוון הנכון בכל הקשור לקידום רווחתם של האזרחים הוותיקים בישראל. אני שמחה על שיתוף הפעולה עם ידידיי ראש עיריית רחובות רחמים מלול וחבר המועצה אביב איטח, ובטוחני כי עוד נצעד יחד דרך ארוכה לרווחת תושבי רחובות".

ראש העירייה, רחמים מלול: "אנו פועלים במשך כל השנה על מנת לדאוג לרווחתם ולאיכות חייהם של אזרחיה הוותיקים של רחובות. אני חייב לציין: אותם אזרחים ותיקים, אותם אלה שתרמו להתפתחותה של העיר ולהפיכתה לעיר חזקה, מובילה ותוססת, ממשיכים לתרום לה גם בימים אלה במגוון פעילויות התנדבותיות עבור הקהילה.  אני מודה למשרד לשוויון חברתי בראשותו של השרה, גילה גמליאל, על המענק שיסייע לנו להגביר את מגוון הפעילויות והשירותים המוענקים לתושבי העיר הוותיקים".

חבר המועצה, מחזיק תיק שכונות וזוגות צעירים, אביב איטח: "אנו פועלים כל העת על פי המשפט – מי ששוכח את העבר שלו, אין לו עתיד. כמחזיק תיק השכונות וזוגות צעירים אמשיך להקפיד על עשייה רבה גם עבור השכונות הוותיקות, עבור קידום מעמד האישה, האזרחים הוותיקים וכלל תושבי העיר. אני מודה לשרה גילה גמליאל על התמיכה בפרויקטים החשובים ולראש העיר, רחמים מלול, על שיתוף הפעולה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראש העיר רחמים מלול איש צדיק ישר ואמיתי.
    עשה ועושה למען העיר רחובות המון ויותר מכל אחד
    גאים ומודים לך על כך. אוהבים אותך מאוד

  2. סמדר

    ראש העיר רחמים מלול איש ישר והגון
    עשה ועושה למען רחובות הכי הרבה שיכול להיות
    אין כמותו.
    רחמים מלול איש יקר אוהבים אותך ושנה טובה ומבורכת

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר