עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

דוברת חדשה לעיריית רחובות

אביטל רגב-קיסר, תושבת העיר ששימשה כדוברת פלאפון והאגודה למען החייל בעבר, נבחרה לתפקיד

פורסם בתאריך: 5.9.17 09:01

-->

ועדת המכרזים של עיריית רחובות התכנסה ביום חמישי בשבוע שעבר לבחירת דובר חדש לעיר רחובות. זאת לאחר שלפני כשנתיים עברה דוברת העירייה בעשור האחרון, כרמלה קופר, להתגורר בצפון ומאז לא מונה דובר לעיר. ועדת הבחירה בראשות ראש העיר רחמים מלול, וחבריה: דורון מילברג מנכ"ל העיריה, רמי מדהלה יו"ר ועד העובדים, גלית אנגל סמנכ"ל משאבי אנוש ועו"ד מיכל דגן, היועצת המשפטית לעירייה, ראיינה מספר מועמדים שהגיעו לשלב הסופי לאחר שעברו מבחנים חיצוניים. בסופו של דבר בחרה הוועדה בתושבת העיר, אביטל רגב-קיסר.

אביטל רגב-קיסר

אביטל רגב-קיסר

 

רגב-קיסר עוזבת את המגזר הפרטי לטובת המגזר הציבורי, לאחר ששימשה כדוברת פלאפון וחברת הנהלת החברה בשנה וחצי האחרונות. יש לה ניסיון של 12 שנה בתחום הדוברות ויחסי הציבור, וקודם לכן ניהלה את אגף הדוברות וההסברה באגודה למען החייל במשך שמונה שנים, שימשה כיועצת תקשורת בכירה במקאן פרס מבית מקאן אריקסון, וכן כממלאת מקום ועוזרת דובר משרד המשפטים. היא מתמחה בניהול משברים תקשורתיים ושימשה כמרצה בנושא בבית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל. רגב-קיסר היא עורכת דין בהכשרתה, בוגרת תואר ראשון ושני במשפטים ולימודי תעודה בעיתונאות ותקשורת באוניברסיטת בר אילן.

ראש העיר רחמים מלול: "לאביטל כישורים וניסיון עשיר בגופים גדולים. היא רחובותית ומכירה היטב את העיר על כל גווניה ואני משוכנע שתמלא את תפקידה החשוב בחכמה ובתבונה לטובת העיר ותושביה".

מהעירייה נמסר: "אנו מודים לכל המועמדים שניגשו. בטוחים כי אביטל תתרום רבות לעיר רחובות מניסיונה וכישוריה ומאחלים לכולם שנה טובה והמשך עשייה פורייה".

רגב-קיסר: "אני מודה לרן גוראון, מנכ"ל פלאפון, על ההזדמנות הגדולה שקיבלתי להיות חלק מהצוות המוביל של מותג הסלולר. אני נרגשת לקראת האתגר הבא. רחובות היא עיר בתנופת פיתוח ועשייה ואני מודה לראש העיר ולחברי הוועדה על האמון שנתנו בי".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רחובות

    בהצלחה אביטל רגב קיסר.
    קורות חיים מרשימים ביותר. הלוואי וכל המינויים בעיריה היו כאלו על בסיס שיקול מקצועי…ולא רק מינויים שנוגעים ליחסי ציבור.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר