מסיבת חוף בראשון לציון
חוף ראשון לציון

לראשונה: אירוע עירוני לקהילה הלהט"בית בראשון לציון

רשמו ביומנים: 23 ביוני, מסיבת חוף גאה במיוחד בהשתתפות דנה אינטרנשיונל

פורסם בתאריך: 4.6.17 16:25

-->

לראשונה מציינת עיריית ראשון לציון את חודש הגאווה ועורכת אירוע למען הקהילה הלהט"בית בעיר. ביום שישי ה-23 ביוני החל מהשעה 12:30 תיערך מסיבת חוף בחוף הים בראשון לציון, בהשתתפות המלכה האם, דנה אינטרנשיונל, ואמנים שונים. המסיבה תיערך בסימן שוויון, פתיחות ואהבה, והיא פתוחה לאנשים בכל הצבעים ומכל המינים.
מסיבת החוף היא תוצר ראשון של ועדת היגוי לקהילה הלהט"בית שהקימה העירייה בשנה האחרונה, בהובלת חבר המועצה עידן מזרחי וראש מינהל קהילה בעירייה, דפנה כרמי-שקורי. ועדת ההיגוי קיימה מפגשים עם חברי הקהילה השונים ושמעה מהם על הצרכים של הקהילה בעיר בתחומים שונים.
ראש העירייה דב צור: "ראשון לציון היא עיר שלכל קבוצה יש בה מקום. המשפט הפשוט של 'ואהבת לרעך כמוך' הוא ערך שמוביל אותנו בעשייה. אני מאוד רוצה לראות מצב שבו כל תושב ותושב בעיר, צעיר או מבוגר, בעל נטייה מינית כזו או אחרת, מרגיש שהעיר רואה אותו ונותנת לו מקום וזה חלק ממה שאנחנו מנסים לעשות כאן".
חבר המועצה עידן מזרחי: "כשראש העיר פנה אלי וביקש שאתמנה ליו״ר הוועדה, מיד הבנתי שצריך את אנשי הקהילה מהעיר כחלק אינטגרלי מהוועדה ומהם עלה הצורך באירוע גאווה. במהלך העבודה של הוועדה פגשנו קבוצות רבות, שונות ומגוונות של חברי הקהילה הלהט"בית בעיר. בשלב הזה, בפרק הזמן הקצר לפעילות הוועדה, החלטנו להפיק את האירוע הזה יחד עם נציגי הקהילה, כדי להעביר מסר ברור שראשון לציון היא עיר פלורליסטית, שיש בה מקום לכולם וכל אחד יכול לבוא לידי ביטוי".
ראש מינהל קהילה, דפנה כרמי-שקורי: "בחודשים האחרונים עשינו עבודת מטה מעמיקה בשיתוף עם נציגים מהקהילה, והמטרה היא לנסות ולתת מענה על הצרכים הללו במהלך שנת העבודה 2018. כבר עכשיו, עוד בטרם גובשה התכנית הכוללת, עלה בצורה ברורה הצורך בקיום אירוע גאווה ובשמחה הרמנו את הכפפה. מסיבת החוף היא אירוע של שותפים, שנהגתה והופקה בשיתוף נציגים וארגונים מהקהילה".
אז מה מתוכנן במסיבה? שורת אמנים לוהטים, ביניהם: קיי לונג, אמרלי רוז, גלינה פור דה ברה, סילה מקיאטו, ג'ניפר ואקר וליידי שוקולד. את הרחבה החולית יקפיצו די-ג'יי מריומה ו-די-ג'יי מוטי סעדיה. את האירוע ינחו אסתי לי פז ומייקי אלרוי. המסיבה תחל בשעה 12:30. על ההפקה אמונה החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש, בהובלת מנכ"ל החברה אלי פולק.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר