אביב איטח, גדעון סער וציפי חוטובלי (צילום: רותי ורד)
אביב איטח, גדעון סער וציפי חוטובלי (צילום: רותי ורד)

גדעון סער ברחובות: "אנחנו לא מתייחסים לארץ ישראל כאל נדל"ן, כאל נטל שאנחנו רק מחפשים למי אנחנו יכולים למסור אותו"

הרמת הכוסית לחג של סניף הליכוד ברחובות הפכה למפגן תמיכה בשובו של גדעון סער לפוליטיקה, במתקפות על "התקשורת העוינת" כלפי מנהיגי הליכוד, אחדותו וכוחו של הליכוד למול מתקפות אלו, וכמובן "זכותנו על ארץ ישראל השלמה"

פורסם בתאריך: 5.9.17 08:13

-->

אמש נערכה הרמת כוסית לחג של סניף הליכוד ברחובות, בנוכחות גדעון סער, חברת הכנסת וסגנית שר האוצר ציפי חוטובלי, ראש העיר רחמים מלול ובכירים רבים אחרים מהעירייה והסתדרות העובדים.

הרמת הכוסית של סניף הליכוד ברחובות (צילום: רותי ורד)

הרמת הכוסית של סניף הליכוד ברחובות (צילום: רותי ורד)

 

בית פנחס שבשכונת שעריים היה מלא עד אפס מקום, ולמרות שהמזגנים פעלו במרץ היה חם – גם בשל ההיענות הרבה, התלהבות הנוכחים ונאומי הבכירים שסחפו מחיאות כפיים סוערות.

הרמת הכוסית נערכה ביזמתו ובארגונו של אביב איטח, חבר מועצת רחובות ומחזיק תיק השכונות והצעירים בעירייה. אביב זכה לתשבחות מפי כל הנואמים על האירוע המוצלח ורב המשתתפים, בהם בכירי ליכוד ופעילים מהשורה.

אביב איטח, גדעון סער וציפי חוטובלי (צילום: רותי ורד)

אביב איטח, גדעון סער וציפי חוטובלי (צילום: רותי ורד)

 

כל הבכירים שנאמו חזרו על ארבעה נושאים עיקריים: ברכות לוהטות על שובו של גדעון סער לפוליטיקה, מתקפות על התקשורת העוינת כלפי מנהיגי הליכוד, אחדותו וכוחו של הליכוד למול מתקפות אלו, וכמובן זכותנו על ארץ ישראל השלמה.

ציפי חוטובלי, סגנית שר החוץ הרחובותית לגדעון סער: "טוב שחזרת אלינו בעת הזאת. כל הכוחות הטובים צריכים להתאחד. אנחנו תחת מתקפה, בכל מהדורת חדשות יש מחקר חדש, עלילה חדשה. כולנו צריכים לזכור ולדעת שאלו חבורת ספינרים שעושה את זה. לא נתן למסכת העלילות הזאת לייצר רושם שהדין כבר נחרץ. בנימין נתניהו מוביל אותנו בדרך הנכונה. הם רצו לפלג אותנו אבל תנועת הליכוד חזקה מתמיד".

ציפי חוטובלי (צילום: רותי ורד)

ציפי חוטובלי (צילום: רותי ורד)

 

עוד המשיכה חוטובלי: "נמצאת כאן אישה מאוד יקרה מוותיקות הסניף, שמה סוזי. כשנכנסתי לעבודה במשרד החוץ סוזי ביקשה ממני רק דבר אחד, היא אמרה לי 'תוציאי את המלה כיבוש מהלקסיקון ותדברי על חוקיות ההתנחלויות על פי המשפט הבין לאומי'. כשהגעתי למשרד פשוט נדהמתי. לא האמנתי שמדברים אלי אנשים שלנו, שאמורים לייצג את האינטרסים של מדינת ישראל. ההתנחלויות הן לגיטימיות. עשיתי את המלחמה על זה שאני רוצה שיהיה מסמך משפטי שמציג את הלגיטימציה שלנו לשלוט ביהודה ושומרון לפי כללי המשפט הבין לאומי. כן, זה שלנו".

חוטובלי, שנשאה את הנאום הארוך ביותר, ללא ספק הייתה "מלכת הנשף" כמי שבאה מרחובות והגיעה רחוק.  היא גם לא שכחה להחמיא לראש העיר וציינה: "רחמים מלול הפך את רחובות לעיר מובילה שיש בה בניה ופיתוח. תמיד רחובות הייתה עיר המדע, אבל אתה רחמים הוספת שני רכיבים מאוד חשובים, היכל התרבות והדבר הכי חשוב זה החינוך. כל הכבוד".

רחמים מלול עצמו נאם גם כן וכהרגלו תיבל את דבריו בהומור ובדוגמאות מהמקורות: "מה שמאחד ומייחד את תנועת הליכוד זה המסרים החברתיים תנועת הליכוד היא תנועה חברתית. אם נמשיך להוכיח שאנחנו דואגים לשכבות המוחלשות, אם נמשיך לשמור על זה, אין כוח שיעמוד בפנינו. למה דור המבול קיבל עונש חמור מדור הפלגה? הלא דור הפלגה חטאו לאל, הם בנו מגדל שיאפיל על האל ודור המבול היו רוצחים, אנסים וגנבים. אפשר היה לצפות שמי שחטא לאל יקבל עונש חמור יותר ממי שחטא בין אדם לחברו, אבל האל נתן לדור הפלגה עונש חמור פחות, הוא רק הפיץ ופיזר אותם בין העמים, כי הם היו מאוחדים. עד כדי כך חשובה האחדות".

בדבריו פנה מלול גם לגדעון סער ואמר לו: "גדעון יקירי, ברוך שובך. חזרת לבית האמיתי שלך".

גדעון סער השיב למברכים באומרו: "לא עזבתי את התנועה עצמה מעולם, רק לקחתי פסק זמן מההנהגה. אחדות הליכוד היא באמונתה בארץ ישראל והנאמנות לארץ ישראל. הרי בסופו של דבר גם הוכח שהפגיעה בארץ ישראל השלמה היא פגיעה בכל המימדים שלה כמדינה שרוצה עתיד יותר חזק. אנחנו לא מתייחסים לארץ ישראל כאל נדל"ן, כאל נטל שאנחנו רק מחפשים למי אנחנו יכולים למסור אותו. יש לנו זכות היסטורית על הארץ".

גדעון סער (צילום: רותי ורד)

גדעון סער (צילום: רותי ורד)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר