כיכר תנועות הנוער ברחובות
כיכר תנועות הנוער ברחובות

חנוכת כיכר 'תנועות הנוער' מתעכבת כי חברת החשמל לא מסיימת את העבודה

עיריית רחובות שילמה על העתקת קו מתח גבוה, אך חברת החשמל מתעכבת בביצוע

פורסם בתאריך: 6.9.17 07:00

-->

תושבי שכונת מילצ'ן מתלוננים על הזמן הרב שנמשכת הקמת כיכר 'תנועות הנוער' בצומת הרחובות משה מזרחי והכביש העוקף בטשרניחובסקי. לעיתון "ערים" נודע כי הסיבה לעיכוב היא חברת החשמל שקיבלה תשלום מהעירייה עבור העתקת עמוד חשמל עם מתח גבוה, אך משום מה בחברת החשמל לא ממהרים לבצע את העבודה. בינתיים סובלים התושבים מאי סדרים בתנועה ומתאונות שמתרחשות במקום אחת לחודש.

חיים, תושב השכונה, מספר: "לא יכול להיות שבמשך שנה שלמה נחכה להשלמת כיכר. נהגים נפצעים כאן בתאונות וכל זה רק בגלל עמוד חשמל עם מתח גבוה שחברת החשמל צריכה להעתיק אל המדרכה ולאפשר את זרימת התנועה בכיכר לבאים מדרום לצפון. פנינו לעירייה אך שם הם מפנים אצבע מאשימה לחברת החשמל שלא שולחים קבלן מטעמם לסיים את העבודות. המחדל הזה עלול לגבות יום אחד חיי אדם. עד היום נפצעו כבר נהגים רבים.

גורם בעירייה הוסיף: "חברת החשמל הגישה לנו דרישה לשלם עבור העתקת עמוד החשמל. העירייה שילמה למעלה מ-100 אלף שקלים ולאחר תקופה קיבלנו דרישה לתשלום נוסף לחברת החשמל. גם התשלום הזה שולם והם קיבלו עבור העבודות קרוב ל-200 אלף שקלים. לא ברור מדוע החברה מתעכבת כל כך. ידוע לי שראש העיר רחמים מלול נכנס לתמונה ופנה אף הוא לזרז את ביצוע העבודות, אך בחברת החשמל משום מה לא לוקחים את העירייה ברצינות. כנראה שכחו שאנחנו הלקוח הכי גדול שלהם בסביבה וחבל שהיחסים בינינו מתחילים לעלות על שרטון".

מחברת החשמל נמסר: "חברת החשמל תכננה וקדמה את עבודת העתקת העמוד בעדיפות גבוהה. על פי חוק התכנון והבניה, נדרש לקבל אישורים מגורמים סטטוטוריים לאישור העבודה, כמו גם לפרסם את דבר העבודה בעיתונות על מנת לוודא שאין מתנגדים. לצערנו, נאלצנו לחזור על תהליך זה בפעם השלישית מאחר ומפות התשתית אשר נמסרו על ידי הגורמים הסטטוטוריים לעיל לא היו מדויקות  ובשתי הפעמים הקודמות בהן הוחל בביצוע העבודה נתגלו תשתיות במקום המיועד שאילצו תכנון מחודש. עיריית רחובות מודעת לתהליך ומעודכנת בכל שלב. העבודה מתוכננת להסתיים במהלך נובמבר הקרוב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר