מבצע אכיפה לבעלי עסקים ברחובות
מבצע אכיפה לבעלי עסקים ברחובות

ברחובות מגבירים את אכיפת הנחיות הקורונה: מבצע במוקדי הבילוי

נבדקו עשרות בתי עסק בעיר, ביניהם קיוסקים, אולמות אירועים, פאבים וברים, מסעדות ומרכזי ספא וטיפוח

פורסם בתאריך: 22.6.20 17:46

-->

ביום חמישי האחרון, בעקבות העלייה בתחלואת הקורונה, יצאו פקחי ושוטרי השיטור העירוני יחד עם נציגי מחלקת רישוי עסקים למבצע אכיפה מקיף ברחבי העיר. הסיורים התקיימו במקומות הבילוי ברחוב הרצל, אחד העם, שכונת אושיות ופארק המדע, כדי לוודא שהתושבים בעיר מקפידים על ההנחיות משרד הבריאות ובעלי העסקים פועלים בהתאם לרישוי העסק שניתן להם על ידי העירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


במהלך הסיור נבדקו עשרות בתי עסק בעיר, ביניהם קיוסקים, אולמות אירועים, פאבים וברים, מסעדות ומרכזי ספא וטיפוח. מרבית העסקים עמדו בתנאי התו-הסגול והקפידו על ההנחיות, כמו כן, רוב העסקים בעיר עמדו בסטנדרטים הנדרשים בהיבט רישוי העסק. נרשמו דוחות לבתי עסק על ניהול עסק ללא רישוי או בניגוד לתנאי הרישוי, בעלי העסקים נקראו לבירור ושימוע מול הגורמים הרלוונטיים.

במהלך המבצע, תושבים רבים נצפו ללא מסכות ולא הקפידו על כללי הריחוק החברתי שקבע משרד הבריאות. הפקחים והשוטרים רשמו דוחות לתושבים בגין אי עטיית מסכה בשטח הציבורי, וחוסר הקפדה על הריחוק החברתי הנדרש על פי הנחיות משרד

רחמים מלול, ראש העיר, מסר: "בריאות הציבור היא מעל הכל. זהו אינו מבצע האכיפה הראשון וגם לא האחרון. המשטרה והעירייה עוסקים באכיפה גם באופן יומיומי בשטח. אני מבקש מכל התושבים והתושבות לגלות אחריות אישית ולהקפיד על עטיית מסכות, שמירת מרחק והיגיינה אישית".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק רישוי עסקים, הוסיף: "חשוב לנו מאוד לשמור על בריאות הציבור. בעלי העסקים צריכים להיות ערניים ולקחת אחריות על העסק שלהם, לדאוג שיהיה בטיחותי ויעמוד בתנאי הרישיון. עסקים שעובדים עם רישיון ולפי תנאי הרישיון שומרים למעשה על הסדר הציבורי ועל התושבים. אנחנו כאן לסייע להם גם בתקופה זו".

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני, אמר: "הפקחים והשוטרים מסיירים בעיר מדי יום ומוודאים כי התושבים ובעלי העסקים מקפידים הקפדה יתרה על הנהלים וההנחיות למניעת הידבקות בנגיף הקורונה. אנו שמחים לגלות כי רוב התושבים ובעלי העסקים מגלים אחריות. אני מבקש להודות לעובדי האגף על עבודתם המסורה בימים ובלילות למען תושבי העיר, וקורא לכולם להקפיד על הכללים, לעטות מסכות, לשמור על ריחוק חברתי להימנע ככל האפשר מהתקהלות מיותרת. מאחל בריאות איתנה לכולם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יניב

    תבדקו ברחובות… כמה קל להסתובב במקומות שמוגדרים הומי אדם במקום באמת לשים את תשומת הלב ברחוב.. הנוער הלא מחונך בגלל שההורים עסוקים בעצמם.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר