רחמים מלול ומתן דיל
רחמים מלול ומתן דיל

לתכנית המלגות הקהילתיות ברחובות דרושים עמותות וארגונים חברתיים

עיריית רחובות מזמינה עמותות וארגונים חברתיים להצטרף למאגר הארגונים שבהם סטודנטים יכולים לפעול ולהתנדב בשנת תשע"ח

פורסם בתאריך: 4.9.17 11:02

-->

תכנית "המלגות הקהילתיות" נועדה לעודד סטודנטים תושבי העיר רחובות להתנדב ולפעול בקהילה. התכנית תאפשר לכ-250 סטודנטים להשתלב בפעילות שמקיימים ארגונים חברתיים וציבוריים בעיר רחובות, ובתמורה מציעה להם מלגה על סך של 2,000 שקלים לכל סטודנט, בעבור 25 שעות פעילות בארגונים השונים. אחרי שבשנה שעברה נרשמו לתכנית מעל ל-50 ארגונים, ונפתחו מעל ל-500 תקנים לפעילות אשר הוצעו לסטודנטים שנמצאו זכאים, עיריית רחובות מזמינה, גם השנה, ארגונים שפועלים בעיר ושמעוניינים לקחת חלק בתכנית להצטרף ולשלב סטודנטים בעשייתם.

ראש העיר רחמים מלול: "תככנית המלגות הקהילתיות הינה תכנית חשובה, הן עבור הסטודנטים שלוקחים בה חלק, מתנדבים בקהילה בה הם חיים וזוכים במלגה מוכפלת, והן עבור העמותות והארגונים החברתיים שנהנים מכוח מתנדבים צעיר ומסור. ההצלחה הגדולה של התכנית מתבטאת, בין היתר, בכך שסטודנטים רבים הלוקחים בה חלק ממשיכים להתנדב גם לאחר שהם מסיימים את הפעילות במסגרת המלגה ואנו מלאי גאווה על כך".

סגן ראש העיר עו"ד מתן דיל: "אני גאה ונרגש לפתוח שנה נוספת של תכנית 'המלגות הקהילתיות' ברחובות. באמצעות תכנית המלגות אנו יכולים לסייע לסטודנטים ולארגונים החברתיים לחזק את הקהילה ולחזק את הקשר בין הסטודנטים לעיר. לאור הצלחת התכנית בשנה שעברה, החלטנו להטמיע אותה ולהפכה למסורת. עיריית רחובות תמשיך להוביל את מערך המלגות הקהילתיות באמצעות מרכז הצעירים 'עתידים', ותמשיך לעודד התנדבות של צעירים בארגונים קהילתיים תוך עשייה למען החברה".

בשלב הראשון ארגונים המעוניינים לקחת חלק בתכנית ירשמו למאגר, יציינו את מספר הסטודנטים שהם מבקשים, התפקידים הרלוונטיים עבורם ושעות הפעילות. בשלב השני, לאחר פתיחת שנת הלימודים תשע"ח, כל סטודנט שיעמוד בקריטריונים יוכל להירשם ולהשתבץ לפעילות המתאימה לו ביותר. הארגונים ילוו את הסטודנטים במשך כל הפעילות למשך תקופה של כחצי שנה בין החודשים דצמבר 2017 עד מאי 2018.

ארגונים חברתיים מהמגזר הציבורי והשלישי הפועלים ברחובות ולמען תושבי רחובות מוזמנים להירשם באתר של מרכז צעירים "עתידים" www.atidimcenter.co.il. ההרשמה אפשרית עד ל-17.10.2017. פרטים נוספים בטלפון: 089314807.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר