מס הכנסה רחובות
מס הכנסה רחובות

תושבת רחובות חשודה בהברחת מוצרי הלבשה והנעלה תוך מתן הצהרות כוזבות למכס

על פי החשד, ייבאה סחורה בכמות מסחרית ופיצלה את היבוא על שמות בני משפחתה

פורסם בתאריך: 31.8.17 11:25

-->

יבוא מסחרי במסווה של יבוא אישי? יחידת יס"מ במכס מרכז, בשיתוף עם משרד מע"מ רחובות, מנהלים חקירה נגד נ' מרחובות בחשד להברחת מוצרי הלבשה והנעלה תוך מסירת הצהרות כוזבות למכס בנוגע לשווי הסחורה המיובאת וכמותה, וכן בחשד לפיצול היבוא על שמות בני משפחה ומכרים. סגן הנשיאה שמעון שטיין מבית משפט השלום בראשון לציון נעתר לבקשת רשות המסים והורה על שחרורה של החשודה בתנאים מגבילים.

נעליים שהוצגו למכירה בדף הפייסבוק של החשודה

נעליים שהוצגו למכירה בדף הפייסבוק של החשודה

 

כמפורט בבקשה שהוגשה לבית המשפט, ובהתבסס על מסמכי היבוא, החשודה ייבאה במועדים שונים מאות זוגות של נעליים ממותגים ופרטי הלבשה שונים ושיווקה אותם בישראל. בחיפוש שנערך בביתה נמצאו עשרות זוגות נעלים ופרטי הלבשה החשודים כמוברחים וכמפרי קניין רוחני, וכן נתפסו מסמכים הקשורים ליבוא הסחורה ומכירתה בארץ. החשודה נחקרה בחשד לביצוע שורת עבירות מס, בכללן עבירות על פקודת המכס, אי מילוי אחר הוראות ניהול ספרים, ניכוי תשומות לפי חשבונית שאינה כדין והעלמת מכירות.

נ' הודתה בחקירתה כי הזמינה את הסחורה מספקים בחו"ל, וקיבלה את הסחורה באמצעות משלוחי דואר ומשלוחי בלדרות על שמה ועל שמם של קרובי משפחה ומכרים. כמו כן היא הודתה כי שילמה עבור הסחורה המיובאת במטבע זר במזומן באמצעות משלוחי דואר.

בית משפט השלום בראשון לציון (צילום: ניר שמול)

בית משפט השלום בראשון לציון (צילום: ניר שמול)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר