דיאלוג בסלון
דיאלוג בסלון

מרכז הגישור העירוני ברחובות מאפשר דיאלוג בימי הקורונה

מרכז הגישור ברחובות ממשיך להעניק שירותים וירטואליים במטרה לקדם תחושת אחדות וערבות הדדית. בשבוע הבא יתקיים מפגש זום בנושא זיכרון השואה ומשמעותה

פורסם בתאריך: 14.4.20 09:28

-->

גם בתקופה הנוכחית מרכז הגישור ברחובות לא קופא על שמריו וממשיך לפעול במרץ. יחד עם ארגון פלוגתא, קהילת הצדק החברתי ובשיתוף הקונגרס הישראלי, ממשיך המרכז להעניק שירותים וירטואליים בתחום הגישור ופתרון קונפליקטים במטרה לקדם תחושת אחדות וערבות הדדית.

לפני כחודשיים החל מיזם הדיאלוגים של המרכז בפרויקט חדש, "דיאלוג בסלון", שבו התקיימו 20 מפגשים ב-20 סלונים ברחבי העיר במגוון נושאים בוערים בחברה הישראלית. הצלחת הפרויקט הביאה לכך שהתושבים והארגונים הביעו רצון להמשיך במפגשים נוספים מסוג זה. למרות משבר הקורונה החליטו חברי המרכז לא להפסיק את הפעילות, אלא להתאים אותה למצב הנוכחי. הוחלט לקיים את מפגשי השיח באמצעים וירטואליים ובכך לאפשר שיח רחב יותר של משתתפים ודעות, תוך שמירה על הנחיות משרד הבריאות.

בשבוע שעבר התקיים דיאלוג מקוון בנושא 'חוגגים את הסדר בסגר'. חילונים ודתיים תושבי רחובות הצטרפו לשיח המקוון על ליל הסדר השונה אותו חגגנו כולנו השנה, עם המשפחה הגרעינית בלבד. המשתתפים הציעו רעיונות וחלקו פתרונות יצירתיים המאפשרים לחגוג את החג בנפרד אך לא לבד.

מיד לאחר הפסח תתחדש פעילות המרכז והמפגשים יתקיימו באופן וירטואלי. הצוות המורכב מאבי קלנר, יואב שטיין, דניאל קנדלר ואביבה חלבי, מנהלת מרכז הגישור העירוני, עמלו בשבועות האחרונים על סדרת מפגשים מרתקת במיוחד של בית מדרש קהילתי לצדק חברתי. המפגשים המקוונים של בתי המדרש יתקיימו מדי יום רביעי בשעה 20:30 באמצעות שיחות זום, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

המפגש הקרוב יתקיים לאחר חג הפסח, ביום ראשון ה-19.4 בשעה 20:30, ויעסוק בנושא זיכרון השואה ומשמעותה.

להשתתפות במיזם יש למלא את טופס ההרשמה בקישור ותישלח רשימת הנושאים וקישור להצטרפות למפגשים. התושבים אף מוזמנים להציע ולהוסיף נושאים נוספים לשיחה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר