עולם ירוק (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

ילדי והורי רחובות מוזמנים לסדרת מפגשים וירטואליים בגובה העיניים בנושאי סביבה, תזונה ובריאות

החל ממחר (שלישי) ומדי שבוע במשך חודש ימים תתקיימנה ביוזמת חברת מועצת רחובות איטל בציר-אלשיך הרצאות ומפגש בגובה העיניים להורים וילדים בנושאי סביבה, בריאות, תזונה ועוד. ההרצאה הראשונה עם ד"ר חגית אולנובסקי: מהסביבה לצלחת - הקשר בין המזון ומשבר האקלים לקורונה

פורסם בתאריך: 13.4.20 13:07

-->

החל ממחר (שלישי) בשעה 15:00, תעלה בכל שבוע באופן קבוע הרצאה בגובה העיניים לילדים והורים מרחובות בווידאו לייב ובזום בנושאי: תזונה, בריאות, אקולוגיה וסביבה.

מי שעומדת מאחורי היוזמה היא חברת המועצה איטל בציר-אלשיך, שקיימה לפני מספר שבועות בתמיכת ראש העיר את אירוע "קידס בסביבה" בהיכל התרבות. באירוע השתתפו מעל ל-700 ילדים ומשפחות שחתמו על עצומה לשמירת השטחים הירוקים ונהנו ממופע של "ילדי בית העץ" ומתוכן חווייתי בנושא סביבה.

בציר-אלשיך: "האירוע היווה את יריית הפתיחה לאירועים, פעילויות, סדנאות וכל הקשור להנגשת הסביבה לילדים. את כל זאת נעביר בתקופת הקורונה לדף הפייסבוק "Kids בסביבה ברחובות".

איטל בציר-אלשיך

איטל בציר-אלשיך

 

ההרצאה הראשונה שתיערך מחר תהיה של ד"ר חגית אולנובסקי, חוקרת ויועצת מומחית לניהול סיכונים בתחום בריאות וסביבה. "הופתעתי לגלות שגם בימים הקשים האלו יש לנו הרבה הזדמנויות להבין טוב יותר את הקשר בין מזון לסביבה, לשפר את התזונה שלנו (למרות הקרבה המסוכנת למקרר) ובעיקר לשפר את מצב הסביבה באמצעות צמצום בזבוז מזון ובחירות מזון טובות יותר", היא אומרת ומוסיפה: "אם ניקח את הידע ונשתמש בו נכון, כל אחד יוכל לזכות לתועלת אישית ומשפחתית".

ד"ר חגית אולנובסקי

ד"ר חגית אולנובסקי

 

לכניסה לאיוונט לחצו כאן.

לכניסה לזום לחצו כאן.

Meeting ID: 961 5068 7757

Password: 511543


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר