שיחת טלפון (צילום אילוסטרציה)
שיחת טלפון (צילום אילוסטרציה)

עיריית רחובות הקימה קו חם לתמיכה בנשים שמתמודדות לבד עם משבר הקורונה

פורום נשים רחובות מעניק תמיכה טלפונית ואוזן קשבת לנשים שמתמודדות לבד עם משבר הקורונה, ובהן נשים אלמנות, גרושות, אימהות יחידניות וכל תושבת העיר הזקוקה להכוונה או סיוע

פורסם בתאריך: 12.4.20 16:41

-->

פורום נשים רחובות הקים בימי הקורונה קו חם לתמיכה בנשים חד הוריות – אלמנות, גרושות, אימהות יחידניות, נשות אנשי כוחות הביטחון, הרפואה והצבא, וכל אישה תושבת העיר הזקוקה לתמיכה ואוזן קשבת. לכל שאלה או בקשת תמיכה, הכוונה וייעוץ ניתן להתקשר לטלפון 086490847 בבשעות 8:00-16:00.

בפורום הנשים מסבירים: "בתקופה זו של ההתמודדות עם נגיף הקורונה כל המשפחות מתכנסות בביתן. במשפחות שבהן האישה מתמודדת לבדה, עולה ביתר שאת הצורך בהתייעצות או באוזן קשבת ותמיכה, בפרט לאור כללי הריחוק החברתי בימים אלה וחוסר האפשרות להיעזר בהורים או חברים. לכן הוחלט להעניק תמיכה לכל תושבת בעיר ללא קשר לסטטוס"

ראש העיר רחמים מלול: "זהו מענה נוסף וייחודי במגוון הפעולות שאנו מבצעים על מנת להעניק פתרון לכל צורך בעיר. דווקא בימים אלה חשוב לנו לגלות רגישות יתירה ולענות גם על צרכיהן של נשים שמתמודדות לבד".

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה: "פורום נשים רחובות פועל בימים אלה במגוון תחומים ומהווה כוח משמעותי של התנדבות ותמיכה בעיר. גילינו שיש צורך גדול בתמיכה לנשים חד הוריות ואנו שמחות להעניק לתושבות העיר את המענה לכך".

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה: "יש נשים רבות אשר זקוקות רק לאוזן קשבת או לכתף תומכת, או כאלה שנבוכות לפנות לגורמי הרווחה. במסגרת פורום הנשים של עיריית רחובות אנו מזמינות את הנשים הללו לפנות אלינו לקבלת הכוונה וייעוץ".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר