שוק רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
שוק רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

מתן דיל מציע שעיריית רחובות תרכוש סחורה מסוחרי השוק העירוני לטובת הסיוע לנזקקים והמבודדים

חבר מועצת רחובות, עו"ד מתן דיל, בהצעה לראש העיר רחמים מלול: רכישת פירות, ירקות, תבלינים ומוצרים נוספים מסוחרי השוק העירוני, שיחולקו בחבילות המזון השבועיות שהעירייה מחלקת

פורסם בתאריך: 29.3.20 16:22

-->

חבר מועצת רחובות, עו"ד מתן דיל, מציע כי העירייה תסייע לסוחרי השוק העירוני באמצעות רכישת פירות, ירקות, תבלינים ומוצרים נוספים.

דיל: "בימים מאתגרים אלה, ולא נחטא לאמת אם נאמר אף מורכבים ולא פשוטים לכולנו, נקבעו הנחיות נוקשות כלפי בעלי העסקים בתחום המזון, המאפשרות להם להמשיך ולקיים את פעילותם אך ורק במתכונת משלוחים לצד המשך הפעילות של הסופרים והמרכולים הגדולים. מי שנותר מאחור ונאלץ לסגור את הבסטה (תרתי משמע) אלו סוחרי השוק העירוני שנותרו ללא פרנסה ואף חוו הפסד כספי משמעותי בשל סחורות שרכשו ואין בידם למכור.

"לצד חצי הכוס הריקה ישנה חצי כוס מלאה וגדושה, וכיף לראות את האחדות והערבות ההדדית של תושבי רחובות והפעילים הרבים שמתנדבים, תורמים, משנעים ומחלקים חבילות מזון למשפחות נצרכות ואזרחים ותיקים וכעת, עובר לחג הפסח הקרב ובא, גם עוסקים ועמלים באריזה וחלוקת חבילות לחג.

"בהמשך לכל זאת, אני מציע שהעירייה תרכוש כעת מיידית מסוחרי השוק את הסחורה שנותרה לטובת חלוקת מזון לאוכלוסייה המבוגרת ברחובות ולמשפחות הזקוקות לסיוע. כך נזכה לסייע לסוחרים המקומיים לצמצם עד כמה שניתן את הנזק הכלכלי שנגרם להם וגם נדאג למשפחות שזקוקות לכך עם סחורה טרייה ומשובחת של השוק המקומי. תבוצע רכישה מקיפה של פירות וירקות ומוצרים נוספים שיחולקו בחבילות המזון השבועיות שמחלקת העירייה וכמובן גם בחבילות שיחולקו לקראת חג הפסח. בברכה ובתקווה לימים טובים יותר".

עו"ד מתן דיל

עו"ד מתן דיל


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא ראוי לתת לבזקקים את הזוהמה של השוק העירוני וכל הספקים המפוקפקים שלו , לנזקקים תקנו ישר מהשוק הסיטונאי מחלאים מפוקחים

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר