עו"ד מתן דיל
עו"ד מתן דיל

מתן דיל מציע לאפשר את דחיית תשלום הארנונה ברחובות לחודש מאי

יו"ר האופוזיציה בעיריית רחובות, עו"ד מתן דיל, שלח לראש העיר הצעה לדחיית תשלום הארנונה הדו חודשי הקרוב. דיל: "לטעמי ניתן וראוי ללכת לקראת מי שנקלע למצוקה תזרימית וכלכלית". מלול בתגובה: "ברור לכולנו שאם גם תשלום הארנונה למגורים יידחה העירייה לא תוכל לשלם משכורות לעובדים וחובות לספקים"

פורסם בתאריך: 23.3.20 09:52

-->

יו"ר האופוזיציה בעיריית רחובות, עו"ד מתן דיל, פנה במכתב לראש העיר רחמים מלול ובו הוא מבקש להקל על התושבים בתשלום הארנונה הקרוב, כפי שקרה בערים אחרות דוגמת חדרה, בני ברק ובית שמש.

במכתבו מפרט דיל: "בעקבות משבר הקורונה הקשה, אשר לצערנו פוגע בצורה ישירה ו/או עקיפה בכל בית בישראל בכלל ובתוך כך גם בעיר רחובות, ובהמשך לפניות רבות של תושבים אליי בנושא זה, הריני להעלות על הכתב את בקשתי זו. אבקשך להנחות את גזברות העירייה, אגף המיסים ואגף האכיפה לאפשר לכל בית אב הזקוק לכך ואשר יגיש בקשה, לדחות את תשלום הארנונה (הדו חודשי) הקרוב ללא ריבית וללא הצמדה.

"העיריה תאפשר דחייה של חודש (ל-1 במאי), או לחילופין תאפשר פריסת התשלום הדו חודשי של מרץ-אפריל בהתאם ליכולת ההחזר החודשי של התושב בארבעת התשלומים הבאים השוטפים של השנה, והכל לא יאוחר מעד סוף שנת 2020.

"כידוע לך, מלבד המכה הבריאותית והמורלית שפוקדת את אזרחי המדינה, כל אזרח וכל תושב רחובות נפגע בצורה כזו או אחרת גם מבחינה כלכלית ולדאבוננו אף אחד לא יודע מתי ואיך יסתיים המשבר הזה.

"למותר לציין ולאור כך שהוצאות העירייה צומצמו במקצת בעקבות המשבר (ביטול אירועים ופעילויות רבות, צמצום כואב של כוח אדם וכו'), דבר הפוגם כשלעצמו בשירות ו"בהנאה" של התושבים מהפעילות המבורכת של העירייה, לטעמי ניתן וראוי ללכת לקראת התושבים ולאפשר למי שנקלע למצוקה תזרימית וכלכלית לדחות את תשלום הארנונה.

"בנוסף, יש להורות כי לא יינקטו הליכי אכיפה חדשים מנהליים ו/או משפטיים בגין חובות ארנונה והיטל שמירה עד חג הפסח. חשוב לציין שרשויות נוספות כבר אישרו זה מכבר דחייה בתשלומי הארנונה למגורים. אני קורא לך להצטרף לרשימה מכובדת זו. אסיים בברכת בריאות איתנה לכולנו והלוואי ונצלח את המשבר הזה מאוחדים ומחוזקים".

תגובתו של ראש העיר רחמים מלול: "אני משוכנע פנייתך בנידון מקורה בדאגה אמיתית למצבם של כל משקי הבית במדינה, הנתונים בתקופה זו במצוקה רפואית וכלכלית. החלטנו לדחות את תשלומי הארנונה לעסקים, שהם הנפגעים העיקריים מהמשבר, אך נושא הארנונה למגורים ירד מראש מהפרק, כי היה ברור לכולנו שאם גם הארנונה למגורים תידחה לא נוכל לשלם משכורות לעובדים וחובות לספקים לפני חג הפסח".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אינה

    מתן מצחיק לידחות תשלום ארנונה ל חודש לאנשים אין עבודה מובטלים אתם ב עיריית רחובות מבזבזים מיסים של ציבור חיים ב יד רחבה

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר