עו"ד שמואל בר דאנזאן, אירית שיפריס ובת חן קרני
עו"ד שמואל בר דאנזאן, אירית שיפריס ובת חן קרני

האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות מקים מערך מתנדבים לסיוע לתושבים בימי הקורונה

האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות מקים מערך סיוע שיינתן לתושבים ותושבות המצויים בבידוד ולכל התושבים הזקוקים לכך, בדגש על עריריים וקשישים ותושבים עם מוגבלויות שונות

פורסם בתאריך: 15.3.20 13:25

-->

האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות, בשיתוף עם מחזיק התיק חבר המועצה עו"ד שמואל בר דאנזאן, מקימים בימים אלה מערך מתנדבים למען התושבים המצויים בבידוד, ולמען תושבים ותושבות הזקוקים לסיוע עקב המצב: קשישים, עריריים, תושבים עם מוגבלויות וכל תושב/ת שיזדקק לסיוע.

הסיוע יינתן כמובן בהתאם לכללי משרד הבריאות, על מנת שלא להידבק בנגיף. איך זה יעובד? אם את/ה תושב הנמצא בבידוד או זקוק לסיוע, יש למלא את הטופס הנ"ל וייצרו עמך קשר. ניתן גם להתקשר למוקד העירוני 106 מכל טלפון או נייד, ובוואטסאפ שמספרו 0508806106.

אם אתם מעוניינים להצטרף לקבוצת המתנדבים, יש למלא את הטופס הזה.

שמואל בר דאנזאן: "בימים אלה אנו מקימים מערך מתנדבים במטרה להעניק סיוע ולתת מענה לאלו הנמצאים בבידוד ביתי, לקשישים, עריריים ולכל מי שזקוק לכך. אנו מזמינים אתכם להתגייס למען התושבים סביבנו ולהושיט יד".

אירית שיפריס, מנהלת האגף לשירותים חברתיים היוצאת: "אנחנו קוראים לתושבים להתנדב וגם לפנות אלינו במקרה של צורך בסיוע. חשוב לנו לתת מענה לכל מי שנמצא לבד, בין אם הוא חסר משפחה או מכורח רפואי. הפגת הבדידות חשובה מאוד למורל ועושה הבדל גדול".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר