אביב איטח ורועי כהן
אביב איטח ורועי כהן

אביב איטח מונה לראש שלוחת לה"ב ברחובות: "נספק רוח גבית לבעלי העסקים בעיר בימי הקורונה ואחריה"

בצל משבר העסקים בעקבות הקורונה, ארגון לה"ב - התאחדות הסוחרים והעצמאים בישראל, מינה את חבר מועצת רחובות אביב איטח לראש השלוחה ברחובות. איטח: "אנו כבר עכשיו בונים קהילה עסקית רשמית ומסודרת"

פורסם בתאריך: 15.3.20 12:21

-->

לה"ב – התאחדות הסוחרים והעצמאים בישראל, הוא הארגון היציג והרשמי בישראל בתחום זה. אמש (מוצאי שבת) מינה הארגון את חבר מועצת רחובות אביב איטח לראש שלוחתו בעיר, לטובת ניהול משבר הקורונה הנוכחי, כשבעתיד הכוונה היא לבנות תכנית עבודה לבעלי העסקים.

איטח, אשר פועל בשנה האחרונה לקידום מקומם של בעלי העסקים בעיר, ושבעקבות מגפת הקורונה קרא לראש העיר רחמים מלול לסייע לבעלי העסקים בדחיית תשלום הארנונה, אמר: "אנו כבר עכשיו בונים קהילה עסקית רשמית ומסודרת ברחובות, וקוראים לכם בעלי העסקים להצטרף אלינו בהתמודדות עם המשבר, ולא רק מול עיריית רחובות, באמצעות הרישום בקישור זה".

הערב (ראשון) גם יקיים איטח שידור חי לתושבים ולבעלי עסקים בדף הפייסבוק הציבורי שלו.

יו"ר לה"ב, עו"ד רועי כהן: "בימים אלו אני שמח שחבר המועצה אביב איטח התגייס לסייע למגזר העסקים הקטנים בעיר רחובות. אין ספק שפעילותו, יחד עם גורמי העירייה השונים, נחוצים בעת הזו להקל ולתמוך בעסקים. כעת אביב יהווה כתובת כראש השלוחה של לה"ב בעיר וכמי שמעדכן מהשטח על הצרכים והבעיות. אני מאחל לו בהצלחה רבה ומודה לו על הירתמותו לסייע דווקא עכשיו בניהול משבר הקורונה שפוקד את בעלי העסקים הקטנים. זו שעתו של השלטון המקומי להושיט יד לבעלי עסקים, להעניק הנחה של 50 אחוז בארנונה ולפטור מאגרות. בעתיד, כשיעבור המשבר, ביחד עם אביב נעסוק בבניית תכנית עבודה למען בעלי העסקים ברחובות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר