השאלת תחפושות לילדים בעלי צרכים מיוחדים
השאלת תחפושות לילדים בעלי צרכים מיוחדים

כ-600 תחפושות חולקו לילדים בעלי צרכים מיוחדים ברחובות

הצלחה רבה לפרויקט השאלת התחפושות לאוכלוסיות מיוחדות שיזמה חברת מועצת רחובות אורית שרגאי, בשיתוף רשת חוויות: למעלה מ-600 ילדים וילדות נהנים בחג פורים ממגוון עשיר של תחפושות שנתרמו למענם וחולקו באמצעות מתנדבים ועובדי הרשת

פורסם בתאריך: 10.3.20 08:04

-->

"מחסן התחפושות" של עיריית רחובות ורשת חוויות נפתח לפעילות בשבוע שעבר עם למעלה מ-350 תחפושות, שאליהן הצטרפו עוד ועוד תחפושות עד שהגיעו לכמות של כ-600 תחפושות לילדים. אלה נאספו במטרה לאפשר למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים לשאול תחפושות ללא עלות, ובתוך מספר ימים כל התחפושות חולקו.

אחד הרגעים המרגשים בתהליך היה כשתלמידי בית ספר המיוחד עידוד קיבלו תחפושות ומדדו אותן בשמחה על הבגדים הססגוניים שניתנו להם. מייד התארגנה חגיגה ספונטנית של שירה וריקודים כשגם הצוות הנרגש התחפש והצטרף לשמחת הילדים.

חברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק הורים ואוכלוסיות מיוחדות: "אנו שמחים להיענות לכל צורך שקיים בתחום הסיוע לאוכלוסיות מיוחדות בעיר רחובות, בכל גיל. הילדים נהנו מהיכולת לבחור תחפושת ממגוון תחפושות רב, בסביבה תומכת. ילדי בית הספר עידוד שמחו כל כך מהתחפושות שחולקו להם, החיוך והשמחה של הילדים וההורים מחזקים אותנו להמשיך בפרויקט המיוחד הזה.

"מדובר בפרויקט ייחודי עם שותפים רבים ואני בטוחה כי התחלנו מסורת חדשה שרק תלך ותצמח עם השנים. תודה לשותפים: ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקום ראש העיר זהר בלום, אקים, בימת הנוער, חברי המועצה גיא צור ושמוליק דאנזאן ולכל תושבי העיר שתרמו תחפושות, לרשת חוויות ומתנ"ס חוויות שווית המדע, ליאת שכטר רכזת אוכלוסיות מיוחדות ואוסנת לוי מנהלת המתנ"ס על האירוח החם והקצאת המקום להשאלה, לכל המתנדבים שבאו וסייעו במהלך ההשאלה ולשושי גרוספלד ונורית משיח שניהלו וארגנו יחד איתי את הפרויקט".

לילדים עם צרכים מיוחדים ולבני משפחותיהם יש קושי להיכנס לחנויות לקניונים ומקומות הומי אדם ולמדוד תחפושות. בנוסף הוצאות הטיפולים בילדים עם צרכים מיוחדים גבוהות מאוד, וברבים מהמקרים מדובר במשפחות בעלי קושי כלכלי. כך מסבירים בעיריית רחובות ורשת חוויות את היוזמה לפתיחת מחסן התחפושות למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים. כדי שניתן יהיה להמשיך בפרויקט גם בשנה הבאה, על כל מי ששאל תחפושת יש להחזירה לאחר החג באמצעות תיאום עם המתנדבת שושי גרוספלד בטל': 0547508811.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר