נופש האגודה למלחמה בסרטן
נופש האגודה למלחמה בסרטן

ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם יצאו לנפוש במלון שפיים

שני שומרון-שרעבי, אם לילדה חולת סרטן מרחובות: "הנופש מחבר בינינו ומאפשר לנו לחזור לשגרת הטיפולים בכוחות מחודשים"

פורסם בתאריך: 29.8.17 07:00

-->

בסוף השבוע האחרון התארחו עשרות ילדים חולי סרטן, הוריהם ואחיהם הבריאים במלון שפיים, במסגרת נופש המשפחות המסורתי של האגודה למלחמה בסרטן לקראת סיום החופש הגדול. זאת על מנת לקחו פסק זמן משגרת הטיפולים והמעקב הרפואי הצמוד.

בין המשתתפים בנופש ניתן היה למצוא את שני שומרון-שרעבי, אם חד הורית מרחובות לתאומות יהל ותהל בנות התשע. בתה תהל נולדה עם גידול נדיר בצוואר, ממנו החלימה בגיל ארבע וחצי. פחות משנה לאחר החלמתה של תהל, אחותה יהל חלתה בסרטן נדיר מסוג נוירובלסטומה. לאחר שנתיים של טיפולים קשים יהל החלימה מהמחלה אך השמחה הייתה מוקדמת, וכעבור שנה הסרטן הכה פעם נוספת.

שני: "הפעם השנייה תמיד קשה יותר. למרות הקושי והסבל, אנחנו תמיד בוחרות להסתכל על הצד החיובי. הנופש שמארגנת האגודה למלחמה בסרטן נותן לנו את ההזדמנות להתלכד כמשפחה, להתחבר לטבע ולהכיר ילדים אחרים, חולים ובריאים. התמיכה הזו היא חשובה מאוד ומאפשרת לקחת אוויר ולחזור לטיפול בכוחות מחודשים".

שלושת ימי הנופש כללו אירוח בפארק המים שפיים, הפעלות אינטראקטיביות, מופעים, משחקי חברה, הופעות אמנים, סדנת קרקס ולהטוטים ועוד מגוון פעילויות לילדים שהשכיחו לרגע את קשיי המחלה. בבוקר יום שישי נערך 'בוקר של אמא', מפגש במסגרת הפרויקט 'להיראות טוב, להרגיש טוב יותר' על שם פרנסין רובינסון, של האגודה למלחמה בסרטן. במפגש, שיועד לאמהות הילדים, נהנו המשתתפות מעיצוב שיער ותספורת באדיבות חברת רבקה זהבי פאות. מנכ"ל החברה, אמיר זהבי, דאג להבאת מעצבי שיער בהתנדבות לאירוע. כמו כן, השתתפו האמהות בסדנת איפור וטיפוח שהועברה בהתנדבות על ידי מאפרות מקבוצת החברות אסתי לאודר ישראל. המפגש אורגן בהתנדבות על ידי מלכה בן משה, שגם שמחה את הילדים לאחר שדאגה לתרומת ארטיקים דרך חברת ריאו.

נופש האגודה למלחמה בסרטן

נופש האגודה למלחמה בסרטן

 

נופש האגודה למלחמה בסרטן

נופש האגודה למלחמה בסרטן

 

נופש האגודה למלחמה בסרטן

גם האמהות נהנו מיום כיף. נופש האגודה למלחמה בסרטן

 

עו"ס אורית שפירא, מנהלת מחלקת שיקום ורווחה של האגודה למלחמה בסרטן: "המשפחות מתמודדות לאורך השנה עם שגרת חיים קשה הכוללת טיפולים ואשפוזים. נופש המשפחות של האגודה מאפשר לילדים החולים, יחד עם ההורים והאחים הבריאים, לקחת פסק זמן וליהנות יחדיו כמשפחה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר