הפחים החדשים ברחובות
הפחים החדשים ברחובות

סקר חדש של עיריית רחובות: 79 אחוז מהתושבים מביעים שביעות רצון בתחום חזות העיר

סקר שביעות רצון שערכה עיריית רחובות ברבעון האחרון של שנת 2019 מראה על מגמת שיפור בביצועי האגפים העוסקים בתחום חזות העיר. מחזיק התיק, סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ': "החלטנו לנהוג בשקיפות ולפרסם את הנתונים. למהפכה שאנחנו מובילים בשטח יש גם בסיס איתן בעובדות". מצגת הנתונים המלאה בכתבה

פורסם בתאריך: 9.3.20 09:52

בשנת 2019 ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, החליט להעמיק את הטיפול בנושא הסביבה וחזות העיר. לפיכך מונה מחזיק תיק חזות העיר והסביבה, עו"ד יניב מרקוביץ' , לסגן ראש העיר בשכר. על מנת לשים דגש ולחזק את העשייה בשנת 2019, ערך מרקוביץ' ביחד עם אגף חזות העיר ואגף גנים ועיצוב הסביבה תוכנית עבודה מפורטת שעיקריה היו הקפדה יתירה על טיפול נקודתי בכל פנייה ופנייה מצד התושבים באמצעות המוקד העירוני, בין היתר באמצעות הגדלת תקנים, הרחבת שעות העבודה של מצבת העובדים הקיימת ורכישת ציוד נוסף.

כמו כן, נערך מעקב צמוד במהלך השנה אחר המדדים והנתונים נבדקים בחתכים שונים. מנהלי האזורים בכל אגף נמדדים בעמידתם בטיפול בפניות לפי זמני תקן השירות של עיריית רחובות, ונמדדים בהיקף הפניות שהם עצמם פותחים לאור מפגעים ונושאים לטיפול שהם נתקלים בהם במהלך הסיורים.

כעת, עם סיום הפיילוט בתוכנה החדשה של המוקד העירוני, המאפשרת מדידה איכותית יותר של הטיפול בפניות, וכן סקרי שביעות רצון של התושבים, התמונה מתבהרת:

באגף חזות העיר טיפלו ב-42,585 פניות בשנת 2019 ונרשמה ירידה של כאחוז אחד בהיקף הפניות לעומת היקף הפניות בשנת 2018. הפניות עוסקות במגוון נושאים הקשורים לניקיון ותברואה: פינוי אשפה, ניקיון, מיחזור, הדברה, פינוי פגרים, שילוט פסולת ועוד. נמצא כי ב-98% מהפניות עמד האגף בזמני התקן השירות, לעומת 91.5% מהפניות אשתקד.

בסקר שביעות רצון שנערך בקרב התושבים שפנו למוקד העירוני ברבעון באחרון של שנת 2019 בנושאים שטופלו על ידי אגף חזות העיר, נמצא כי 79% מרוצים במידה רבה מאופן הטיפול בפניה. 65% הביעו שביעות רצון ממשך הטיפול בפנייתם.

באגף גנים ועיצוב הסביבה טיפלו ב-15,959 פניות בשנת 2019 ונרשמה עליה של כ-6% בהיקף הפניות לעומת היקף הפניות בשנת 2018. הפניות עוסקות במגוון נושאים הקשורים בשטחים הירוקים והמגוננים בעיר, כגון גנים ציבוריים, ריהוט רחוב וריהוט משחקים, גינון במוסדות חינוך, טיפול בעצים ושיחים, השקיה ואחזקת גינות. נמצא כי ב-67% מהפניות עמד האגף בזמני תקן השירות, לעומת 63% מהפניות אשתקד.

בסקר שביעות רצון שנערך בקרב התושבים שפנו למוקד העירוני ברבעון באחרון של שנת 2019 בנושאים שטופלו על ידי אגף גנים ועיצוב הסביבה, נמצא כי 77% מרוצים במידה רבה מאופן הטיפול בפניה. 66% הביעו שביעות רצון ממשך הטיפול בפנייתם.

לנתונים המלאים לחצו כאן: סיכום שנת 2019 חזות העיר.

ראש העיר רחמים מלול: "המשוב מהתושבים והנתונים מצביעים על כך שהשגנו את המטרה, עם שיפור ניכר בחזות העיר לדעת התושבים, מקבלי השירות. יש עוד מה לשפר ואנחנו נמשיך לעסוק בנושא. יחד עם הגברת האכיפה, נמשיך להשקיע בתחום זה בשותפות של העירייה ועובדיה עם התושבים על מנת שהעיר האהובה עלינו תהיה נקיה, מטופחת ויפה".

מחזיק תיק חזות העיר, סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ': "החלטנו לנהוג בשקיפות ולפרסם את הנתונים. למהפכה שאנחנו מובילים בשטח יש גם בסיס איתן בעובדות. הנתונים האלה מעודדים ומעניקים את הדחיפה לצוותי העובדים והמנהלים בשטח להשתפר עוד יותר. אנחנו שמחים שהתושבים מביעים שביעות רצון אך זוהי רק תחנה נוספת בדרך לשיפורים נוספים ועלייה נוספת באחוזי שביעות הרצון של התושבים ובעשייה בשטח בתחומים אלה. זוהי המטרה שהצבנו לנו בקדנציה הזו: להיות טובים יותר בתחום חזות העיר ונגישים יותר לתושבים ואנו נעמוד ביעדים אלה".

רחמים מלול ויניב מרקוביץ'

רחמים מלול ויניב מרקוביץ'


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר