חגיגות פורים בגן המייסדים
חגיגות פורים בגן המייסדים

נוקטים במשנה זהירות: בוטלו אירועי פורים ברחובות

לאור ההתפשטות הקורונה הוחלט שלא לקיים את שלושת אירועי פורים שתוכננו בשבוע הקרוב ברחובות. ראש העיר רחמים מלול: "בריאות הציבור והאחריות הציבורית לנגד עינינו"

פורסם בתאריך: 6.3.20 10:28

-->

בעיריית רחובות עוקבים כל העת אחר העדכונים בנושא וירוס הקורונה והנחיות משרד הבריאות. אחרי שמוקדם יותר השבוע הוחלט לקיים את האירוע המרכזי לפורים בגן המייסדים למרות החששות מהנגיף, הבוקר (שישי), לאור התפשטות הקורונה בישראל, ראש העיר רחמים מלול קיים הערכת מצב נוספת עם בכירי העירייה והחברה העירונית, ובהתייעצות עם גורמים במשרד החינוך ובמשרד הבריאות הוחלט לנקוט במשנה זהירות ולדחות את שלושת האירועים העירוניים הגדולים הצפויים לשבוע הבא: אירוע פורים ב-10.3 בגן המייסדים במהלך היום, אירוע פורים בלילה לנוער, וכן את אירוע ״שלג ברחובות״ בבוקר יום רביעי ה-11.3.

ראש העיר רחמים מלול: "צר לנו לאכזב את התושבים והילדים, אבל בריאות הציבור והאחריות הציבורית לנגד עינינו. הסיכון להתפשטות הקורונה גבר ולמען בריאות תושבי העיר החלטנו להימנע מלקיחת סיכונים. אנו גם קשובים לרחשי לב הציבור שמעדיף לנקוט בזהירות יתירה, ולכן החלטנו לדחות את האירועים. עם שוך סערת הקורונה אנו נדאג לאירועים חלופיים במקום אלה שלא יתקיימו השבוע".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר