פורים בגן המייסדים
פורים בגן המייסדים

לאחר הערכת מצב בעיריית רחובות: אירועי פורים יתקיימו כרגיל

ראש העיר רחובות, רחמים מלול, קורא לציבור להקפיד על הוראות משרד הבריאות למניעת התפשטות ההדבקה בנגיף הקורונה. אירוע פורים בגן המייסדים יתקיים כרגיל משום שבהתאם לתכנון ישהו בו עד 3,000 איש

פורסם בתאריך: 5.3.20 10:41

-->

לאור הודעות משרד הבריאות וראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא נגיף הקורונה, הבוקר (חמישי) התקיימה הערכת מצב בעיריית רחובות בראשות ראש העיר רחמים מלול ובהשתתפות מנכ״ל העירייה דורון מילברג.

עקב הנחיות משרד הבריאות האוסרות התקהלות של 5,000 איש ומעלה, נבדק נושא אירוע פורים הצפוי בשבוע הבא. בסופו של דבר הוחלט כי נכון לעכשיו אירוע פורים בגן המייסדים יתקיים כרגיל, וזאת משום שבהתאם לתכנון השטח ביחד עם המתקנים והציוד במקום, ישהו בו עד 3,000 איש, פחות מהמצוין בהנחיות משרד הבריאות הנוכחיות. גם אירוע ״שלג ברחובות״ הצפוי להתקיים ביום רביעי בגן המייסדים- לא יבוטל.

בנוסף, בהתייעצות עם מחזיק תיק החינוך וממלא מקום ראש העיר, זהר בלום, ומחזיק תיק קשרי החוץ, סגן ראש העיר יניב מרקוביץ׳, ראש העיר החליט לדחות את בואה של משלחת תלמידים מהעיר התאומה היידלברג שבגרמניה, שהיו אמורים להגיע ולהתארח ברחובות בסוף החודש בבתי תלמידים מתיכון ״קציר״.

ראש העיר רחמים מלול: ״אני קשובים להוראות משרד הבריאות ועוקבים כל העת אחר המצב בעיר. אני קורא לכל התושבות והתושבים – הקפידו על הוראות הזהירות וההנחיות של משרד הבריאות למניעת ההדבקה בנגיף הקורונה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר