קמפיין ניקיון ברוח הבחירות ברחובות
קמפיין ניקיון ברוח הבחירות ברחובות

עיריית רחובות יצאה בקמפיין ניקיון ברוח הבחירות

עשרות מודעות רצפה מחומרים מתכלים וידידותיים לסביבה הודבקו ברחובות בטכניקה חדשנית, במסגרת קמפיין ניקיון ברוח הבחירות. ראש העיר רחמים מלול: "אנחנו מנצלים את הבחירות הקרובות כדי להעביר מסר ברור: רחובות בוחרת נקי". יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "נמשיך לחתור ולהעביר את המסר של מהפיכת הניקיון בעיר בכל דרך אפשרית"

פורסם בתאריך: 1.3.20 08:04

-->

עשרות מודעות רצפה הוטבעו במקומות מרכזיים ברחבי העיר רחובות. המודעות מורכבות מהמשפט "רחובות בוחרת נקי – צעד קטן לפח, צעד גדול לסביבה", עם איור להמחשה.

עיריית רחובות מנצלת את הבחירות לכנסת לקמפיין אורבני ירוק אשר מושך את תשומת לב התושבים וקורא להם, בדרך מקורית, לשמור על הניקיון ברחובות. המודעות הודפסו בטכניקה חדשנית של הדפסה מתכלה באמצעות שבלונות על מדרכות שונות. ההדפסה היא מחומרים ידידותיים לסביבה שנעלמים אחרי מספר חודשים.

ראש העיר רחמים מלול: "אנחנו מנצלים את הבחירות הקרובות כדי להעביר מסר ברור: רחובות בוחרת נקי! אנחנו עוסקים בכל יום, כל השנה, בניקיון וטיפוח העיר ואנו קוראים גם לתושבים לעשות כן".

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "נמשיך לחתור ולהעביר את המסר של מהפיכת הניקיון בעיר בכל דרך אפשרית: הפעם עשינו זאת באמצעות פרסום "ירוק" שלא ניתן להתעלם ממנו, מחומרים ירוקים מתכלים וידידותיים לסביבה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר