שלג בגן המייסדים ברחובות
שלג בגן המייסדים ברחובות

השלג שוב מגיע לרחובות והפעם ביום הבחירות

לבן ביום הבחירות: ביום שני ה-2.3, יום הבחירות לכנסת, החל מהשעה 8:00 יוכלו תושבי רחובות ליהנות משלג שיגיע היישר מהר החרמון לגן המייסדים שבמרכז העיר. ראש העיר רחמים מלול: "בעקבות ההצלחה הגדולה בשנה שעברה, אנחנו מביאים את החרמון לרחובות"

פורסם בתאריך: 27.2.20 09:22

-->

ביום שני ה-2.3 (יום הבחירות לכנסת) החל מהשעה 8:00 בבוקר, יגיע לגן המייסדים ברחובות שלג היישר מהר החרמון. את השלג הטרי יעבירו משאיות שייצאו לדרך מההר הצפוני בשעות הקטנות של הלילה, במיוחד להנאת הילדים וההורים בעיר.

מדובר ביוזמה של ראש העיר רחמים מלול, שזכר את ההתלהבות הגדולה של תושבי העיר אשתקד וביקש להעניק חוויה דומה גם ביום הבחירות, שהוא יום שבתון לכל המשפחה. מחלקת הילדים והנוער בעיריית רחובות והחברה העירונית, בשיתוף ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, הוציאו לפועל את היוזמה.

השנה הוזמנה כמות גדולה יותר מהכמות שהוזמנה אשתקד, כדי שכמה שיותר תושבים יוכלו ליהנות מחוויית השלג, לכמה שיותר זמן. השלג יגיע כאמור ישירות לגן המייסדים והכניסה אליו תהיה חופשית מיום שני בשעה 8:00 בבוקר. חשוב מאוד לציין כי ההורים מתבקשים להשגיח על ילדיהם בזמן הפעילות במקום.

משאית פורקת שלג בגן המייסדים ברחובות

משאית פורקת שלג בגן המייסדים ברחובות

 

ראש העיר רחמים מלול: "בעקבות ההצלחה הגדולה בשנה שעברה, החלטנו לחסוך לתושבי העיר את הנסיעה הארוכה, התורים וההוצאות. אנחנו מביאים את החרמון לרחובות ומזמינים את התושבים להגיע וליהנות מחוויית שלג לכל המשפחה ביום החופש של הבחירות".

רחמים מלול על רקע השלג בגן המייסדים ברחובות

רחמים מלול על רקע השלג בגן המייסדים ברחובות

 

זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אנחנו שמחים לאפשר לילדים ולהורים ברחובות את ההנאה של משחק בשלג, היישר מהחרמון. כך יוכלו גם אלה שידם אינה משגת לנסיעה עד לחרמון, ליהנות מהחוויה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר