חורשת פירות אכילים לרווחת תושבי רחובות
חורשת פירות אכילים לרווחת תושבי רחובות

יוזמה חדשה של עיריית רחובות: חורשת פירות אכילים לרווחת התושבים

פיילוט חדש של אגף גנים ועיצוב הסביבה בעיריית רחובות: חורשת פרי במקום עצי נוי. העצים יטופחו על ידי גנני העירייה, ואת הפירות התושבים מוזמנים לקטוף ולאכול בבוא העת

פורסם בתאריך: 24.2.20 10:23

-->

עובדי אגף גנים ועיצוב הסביבה בעיריית רחובות שתלו בשבוע האחרון עצים בגינה מיוחדת: חורשה חדשה בשטח של כ-150 מ"ר בצמוד לגן אזורי ויצמן, שבה ניטעו מגוון עצי פרי: שקד מצוי, רימון, פיקוס התאנה, אגס תרבותי, אפרסמון סיני, שזיף דובדבני , פיג'ואה תרבותית, פומלית, תפוז וקלמנטינה. בצמוד לעצים הוצבו שלטים עם שמות העצים ותיאורם.

חורשת פירות אכילים לרווחת תושבי רחובות

חורשת פירות אכילים לרווחת תושבי רחובות

 

החורשה החדשה היא פיילוט שנועד לבדוק את אפשרות הקמת חורשות פרי נוספות ברחבי העיר לרווחת התושבים. המטרה היא כפולה: האחת, להגדיל ולגוון את מצאי העצים הקיים בעיר בשטחים והציבוריים, וכן לשתול עצים שיניבו פירות אכילים לטובת התושבים. העצים יטופחו על ידי גנני העירייה ואת הפירות שיגדלו התושבים מוזמנים לקטוף.

מלבד אכילת הפרי בבוא הזמן, החורשה מאפשרת להורים ולילדים חוויה משפחתית של הטבע. עד כה עצי הפרי שניטעו בעיר היו חושחש, שפירותיו אינם אכילים.

סגן ראש העיר, עו״ד יניב מרקוביץ׳: ״הטבע העירוני חשוב לנו והוא חלק בלתי נפרד מהתפתחות העיר ומשיפור איכות החיים כאן. אנחנו שואפים להגדיל עוד את מגוון העצים בעיר ולהפוך את רחובות לירוקה ככל שניתן. אחת הדרכים לכך היא נטיעת חורשת פרי שתטופח על ידי העירייה, אבל כולה לרווחת התושבים. כולם מוזמנים לקחת חלק בטיפוח העצים ובאכילת פירותיהם, בבוא הזמן".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר