בני גנץ בכנס בחירות ברחובות
בני גנץ בכנס בחירות ברחובות

בני גנץ בכנס הבחירות בקרית משה ברחובות: "נתניהו הולך למשפט, אנחנו נמשיך מכאן"

יו"ר כחול לבן בני גנץ, התייחס בכנס בחירות ברחובות לתאריך פתיחת משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו

פורסם בתאריך: 18.2.20 21:51

-->

יו"ר כחול לבן, רב אלוף במיל' בני גנץ, הגיע הערב (שלישי) לכנס בחירות בשכונת קרית משה ברחובות. גנץ התייחס לאלפי היהודים שעדיין מחכים לעלות לישראל מאתיופיה, אך עוד קודם לכן התייחס לתאריך שבו יתחיל משפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

גנץ: "נתניהו הולך למשפט, אנחנו נמשיך מכאן. ב-17 במרץ נגמר המנדט ומתחיל המשפט. נתניהו יעסוק אך ורק בעצמו, הוא לא יוכל לדאוג לאזרחי מדינת ישראל. כרמטכ"ל לשעבר אני יודע היטב שראש הממשלה חייב להקדיש את כל כולו לנושאים החשובים ביותר במדינה. הוא חייב להיות פנוי, ממוקד וחף מכל אינטרס אחר. הערב הזה הוא ערב עצוב למדינת ישראל ולאזרחיה".

בנימין נתניהו, שהגיע לכנס בחירות בראשון לציון, ענה לגנץ ואמר: "בני גנץ אמר שהיום הזה הוא יום עצוב למדינת ישראל. אתם יודעים מתי יהיה יום עצוב? אם תקום ממשלה של בני גנץ שתלויה באחמד טיבי".

בני גנץ מגיע לכנס הבחירות ברחובות

בני גנץ מגיע לכנס הבחירות ברחובות

 

כנס הבחירות של כחול לבן ברחובות

כנס הבחירות של כחול לבן ברחובות

בני גנץ וחברי סיעת כחול לבן ברחובות

בני גנץ וחברי סיעת כחול לבן ברחובות


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גנצלך אמר ברחובות שמכאן הוא ימשיך לאבדון ! העם לא טיפש ימגמגם ! מה אתה מבין בניהול מדינה ! מתאים לך מה שאומרים מה מבין חמיר במרק ירקות ! העם לא פתי כמוך כולנו נצא להצביע רק לימין המנוסה והחזק והמצליח בניהול תקין !
    הימין קיבל את המדינה בתהום והעלה את המדינה לעננים ! אנחנו לא נחליף את ממשלה הימין במגמגמם וחסר ביטחון תרתי משמע !כולם יודעים את האמת הזו אבל עוצמים עיניים וטומנים את הראש בחול כמו בת יענה ! העם לא יתן ! רוצים להתאבד ? תתאבדו לבד והניחו למדינה לשגשג עם ראש הממשלה הנוכחי מר נתניהו בנימין הי"ו !

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גנצלך אמר ברחובות שמכאן הוא ימשיך לאבדון ! העם לא טיפש ימגמגם ! מה אתה מבין בניהול מדינה ! מתאים לך מה שאומרים מה מבין חמור במרק ירקות ! העם לא פתי כמוך כולנו נצא להצביע רק לימין המנוסה והחזק והמצליח בניהול תקין !
    הימין קיבל את המדינה בתהום והעלה את המדינה לעננים ! אנחנו לא נחליף את ממשלת הימין במגמגמם וחסר ביטחון תרתי משמע !כולם יודעים את האמת הזו אבל חלק מהעם עוצמים עיניים וטומנים את הראש בחול כמו בת יענה ! העם לא יתן ! רוצים להתאבד ? תתאבדו לבד והניחו למדינה לשגשג עם ראש הממשלה הנוכחי מר נתניהו בנימין הי"ו !

  3. איתן

    משמש אנונימי. תחזור לאנונימיות שלך. מה אתה מבין מהחיים שלך… גרעון של 50 מיליארד שקל, מערכת בריאות קורסת, חינוך בנסיגה, אי שוויון הכי גבוה במערב, רבע מהמבוגרים חיים מתחת לקו העוני שצריכים לבחור בין אוכל ותרופות. יוקר מחיה, 50 אחוז מהצעירים חולמים על דירה. חייבים להתקדם, גנץ יחזיר את המדינה למסלול אחרי שיצטרך לפתור את הגירעון העצום הזה של עשרות מליארדים…

  4. ליאור

    מנהיג ערכי, ממלכתי וישר דרך. כל מי שמצביע לביבי מצביע לנאשם בשוחד. ככה אנו רוצים שהמדינה תיראה?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר