ניקיון יסודי של אזור דרך בגין
ניקיון יסודי של אזור דרך בגין

ככה מנקים את הרחובות: בשנת 2019 נרשמו ברחובות 500% יותר דו"חות סביבה וניקיון

בשנת 2019 נרשמה אכיפת שיא בנושא ניקיון העיר רחובות, עם גידול של 500% בכמות הדו"חות. בעקבות השינוי הוחלט על 4 תקנים נוספים של פקחי איכות הסביבה

פורסם בתאריך: 17.2.20 13:37

-->

שיא חדש באכיפה בתחום הסדר והניקיון בעיר רחובות: בשנת 2019 נרשמו מאות רבות של דו"חות סביבה וניקיון, שהביאו לגידול של כ-500% בהיקף הדו"חות לעומת מספר הדו"חות שנרשמו בשנת 2018. זאת בהמשך להחלטת ראש העיר להעמיק את הטיפול בנושא ולמנות את סגנו עו"ד יניב מרקוביץ' כמחזיק תיק חזות העיר והסביבה.

נושא האכיפה היה אחד הנושאים הראשונים שבעניינים הוחלט לשים דגש ולחזק את העשייה בשנת 2019. מחלקת הפיקוח על איכות הסביבה באגף התנועה, הפיקוח, השילוט והשיטור העירוני אכפה מגוון תחומים, ובהם: גללי כלבים, זמנים להוצאת גזם ופסולת ואופן הוצאתם, זמנים להוצאת קרטונים ואופן הנחתם, זריקת פסולת בתחום הציבורי ועוד.

סגן ראש העיר מרקוביץ', ביחד עם מנהל אגף הפיקוח ליאור שוקרי, ערכו תוכנית עבודה שעיקריה היו הגברת האכיפה באופן משמעותי, בין היתר באמצעות הכשרת פקחים נוספים, הגדלת תקני הפקחים בתחום וכן הרחבת שעות העבודה של מצבת הפקחים הקיימת.

בעקבות השיפור באכיפה ובשמירה על הניקיון בעיר, הוצגו הנתונים לראש העיר רחמים מלול וזה החליט ביחד עם מרקוביץ', שוקרי ורמי מדהלה, יו"ר ועד עובדי העירייה, על הוספת 4 תקנים נוספים של פקחי איכות הסביבה למצבת התקנים הקיימת במחלקה.

ראש העיר רחמים מלול: "מצד אחד הגברת הניקיון והטיפוח ומצד שני הגברת אכיפה. עשרות תהליכים ופרויקטים בשנה החולפת הביאו אותנו לתוצאות ואנו בוחנים בסיפוק את התוצאות המצוינות בתחום האכיפה. אני שב וקורא לתושבות ולתושבים להיות שותפים שלנו בשמירה על ניקיון העיר שכולנו אוהבים".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "אנו בעיצומה של מהפיכה בתחום חזות העיר והגברת האכיפה היא חלק משמעותי ממנה. במהלך 2019 ביצענו פעולות ותהליכים רבים על מנת לחזק את חזות העיר ולטפח אותה. החלטנו על אכיפה בלתי מתפשרת ואנו נמשיך לעשות כן גם בהמשך, ללא ליאות. אני מודה לראש העיר רחמים מלול על התמיכה והגיבוי ולליאור שוקרי מנהל האגף על השותפות ושיתוף הפעולה לאורך כל הדרך".

רחמים מלול ויניב מרקוביץ'

רחמים מלול ויניב מרקוביץ'

 

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח שילוט ושיטור עירוני: "בשנה האחרונה הוצאנו לפועל את התוכנית להגדלת האכיפה בתחום השמירה והסדר על הניקיון על ידי שינוי סדרי עדיפויות וכן באמצעות הרחבת שעות הפקחים והפקחיות, הכשרת פקחים נוספים והגדלת תקנים. מחלקת הפיקוח על איכות הסביבה תמשיך באכיפה של כל חוקי הניקיון והשמירה על הסביבה בכל מקום ובכל זמן על מנת לשמור על רחובות נקיה ומטופחת".

ליאור שוקרי

ליאור שוקרי


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דוד

    כל הכבוד על השיפור.
    אבל בנושא של הגללים של הכלבים הנושא קשה מנשוא.
    א"א לעשות טיול קצר מבלי להתקל בגללים של הכלבים.
    כל הזמן צריך להיות עם הראש ברצפה כדי שלא לדרוך על המוקשים הללו.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר