רחוב זכריה חתוכה
רחוב זכריה חתוכה

תושבי רחוב זכריה חתוכה ברחובות יזכו לתוספת של מקומות חניה מוסדרים

פתרון לחניה ברחוב זכריה חתוכה ברחובות: השבוע יחלו העבודות להסדרת מקומות חניה סביב גינת המשחקים בשכונה

פורסם בתאריך: 17.2.20 10:32

-->

בחודשים האחרונים התקבלו פניות רבות של תושבי רחובות המתגוררים ברחוב זכריה חתוכה בנושא המחסור במקומות חניה במקום. בשלב ראשון הוכשר עבורם שטח חניה סמוך, במגרש הצמוד לבית העלמין במרמורק, על מנת להקל על מצוקת החניה ברחוב. לפני כשבועיים אסרה העירייה על חניית משאיות ואוטובוסים במקום, על שטח האספלט המיועד לתושבים, ואף הציבה במקום תמרורים בהתאם. בשבועות האחרונים הוצבו במקום גופי תאורה לרווחת התושבים.

במקביל, חתרו בעירייה למציאת פתרון נוסף למצוקה של תושבי הרחוב. בפגישת עבודה בין סגן ראש העיר יניב מרקוביץ' לליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, פיקוח שילוט ושיטור עירוני, הציע מרקוביץ' לפתור את הבעיה ברחוב באמצעות שינויים גאוגרפיים בשטח הירוק ברחוב, שיביאו להוספת 20 מקומות חניה.

בשבוע שעבר קיים ראש העיר ישיבה בנדון, בהשתתפות מרקוביץ', שוקרי, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, וממלאת מקום מנהל אגף גנים ועיצוב הסביבה, אפרת דסקלו. במהלך הישיבה הוצג הפתרון המוצע שקיבל את אישורו של ראש העיר לביצוע. העבודות יחלו השבוע וצפויות להימשך כשבוע ימים.

בנוסף, ראש העיר קיבל את הצעתו של מנהל אגף התנועה לפתיחת מפרץ חניה במדרכה הרחבה בצד הדרומי שבין כיכר שמשון צור לבין כיכר רוטרי – צעד שיביא ליצירתם של עד 25 מקומות חניה נוספים. העבודות צפויות להתחיל בשבועות הקרובים.

ראש העיר רחמים מלול: "אני מודה לסגני, עו"ד יניב מרקוביץ', ולמנהל אגף התנועה ליאור שוקרי, שהביאו לפתרון הצפוי למצוקת התושבים. אנחנו מודים לתושבים גם על סבלנותם בזמן ביצוע העבודות ואני בטוח שבסופן יהיה לכולם נוח ונעים יותר לחנות סמוך לבית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר