מימין: ד"ר הלה הדס, שמוליק בר דאנזאן, רחמים מלול ולילך דאלי
מימין: ד"ר הלה הדס, שמוליק בר דאנזאן, רחמים מלול ולילך דאלי

סניף "אנוש בקהילה" נחנך ברחוב טשרניחובסקי ברחובות בהשקעה של 2.8 מיליון שקלים

עיריית רחובות הקצתה לטובת עמותת "אנוש" מבנה שישמש למתן מגוון שירותים לכלל מתמודדי הנפש בעיר, לרבות מענה מותאם למתמודדים דתיים. היום (שני) נחנך המקום רשמית

פורסם בתאריך: 3.2.20 13:34

-->

היום (שני) נחנך רשמית סניף "אנוש בקהילה" בעיר רחובות. הסניף ישרת את מתמודדי הנפש תושבי העיר והסביבה. טקס חנוכת הסניף התקיים במעמד ראש העיר רחובות רחמים מלול, מנכ"לית עמותת אנוש ד"ר הלה הדס, נציגי משרד הבריאות, חברי הנהלת העיר, עו"ס לילך דאלי מנהלת הסניף, מתנדבים, מתמודדים, בני משפחה ועובדי הסניף.

הסניף החדש ממוקם ברחוב טשרניחובסקי 4, במבנה שהוקצה לטובת מתמודדי הנפש בעיר על ידי עיריית רחובות. בסניף יינתנו תחת קורת גג אחת מגוון שירותי השיקום שמעניקה אנוש – העמותה הישראלית לבריאות הנפש. השירותים במקום כוללים, בין השאר, דיור מוגן, מתחם לתעסוקה מוגנת ותעסוקה נתמכת, ומרכז חברתי. כל זאת תוך מתן דגש על שילוב בקהילה ויצירת שיתופי פעולה עם תושבי העיר וגופים עירוניים. בסניף פועל גם מרכז חברתי שנותן מענה מותאם למתמודדים דתיים.

בהקמת סניף רחובות הושקעו כ-2.8 מיליון שקלים במימון עמותת אנוש ובסיוע מגבית בריטניה.

השקת סניף אנוש בקהילה ברחובות

השקת סניף אנוש בקהילה ברחובות

 

סניף אנוש בקהילה ברחובות

סניף אנוש בקהילה ברחובות

 

ד"ר הלה הדס, מנכ"לית אנוש: "אנו מתרגשים לחנוך בית שאנו רואים בו את ביתם של כלל מתמודדי הנפש בעיר רחובות. סניף רחובות הינו אחד הסניפים הראשונים שהוקמו בעמותה. עם השנים הפעילות הלכה והתרחבה ואנו מודים לעירייה ולעומד בראשה על הסיוע והתמיכה. הסניף ממוקם בלב שכונת מגורים, וזו בדיוק תפיסת העבודה של 'אנוש בקהילה'. אנו שמחים על הקמת מתחם שייתן מענה הוליסטי למתמודדי הנפש באזור. אין ספק שלמפגש החברתי של מתמודדים רבים במקום אחד יש השפעה מכרעת על הליך השיקום וטיפוח תחושת שייכות".

רחמים מלול, ראש העיר רחובות, אמר במעמד החנוכה: "עיריית רחובות פועלת למתן מענה לכלל הצרכים והאוכלוסיות בעיר. עמותת אנוש עושה עבודת קודש בתחומה ואנו בטוחים כי הסניף החדש יסייע למתמודדי הנפש בקהילה בעיר על הצד הטוב ביותר. הקהילה החמה ברחובות תשמח לחבק ולתמוך בסניף ובמתמודדי הנפש ככל שניתן. אני רוצה לברך אתכם על חנוכת הבית היפה הזה. אני בטוח שהבית הזה לא רק שיהיה מלא אור פנימי, אלא יקרין את האור על המטופלים. תמשיכו לעשות חיל".

חבר המועצה עו"ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "עיריית רחובות משקיעה משאבים רבים בתחום השירותים החברתיים לתושבי העיר, על כל צרכיו. עמותת אנוש פועלת רבות למען נפגעי נפש בעיר ואין לי ספק כי הסניף החדש יסייע במתן שרות לאוכלוסיית העיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר