סדנת אינסטגרם (צילום אילוסטרציה)
סדנת אינסטגרם (צילום אילוסטרציה)

פורום נשים רחובות מזמין את תושבות העיר לסדנת פרסום ושיווק באינסטגרם

בעקבות ההצלחה של סדנת סטורי-טלינג, פורום נשים רחובות מזמין לראשונה את תושבות רחובות לסדנת פרסום ושיווק באינסטגרם. חברת המועצה אוה גור, יוזמת המהלך: "הנגשה של מידע ויכולות לקידום נשים היא אחת מהמטרות החשובות לנו. נמשיך להביא לתושבות רחובות קורסים של טובי המרצים בתחום הדיגיטל"

פורסם בתאריך: 30.1.20 10:45

-->

בפורום נשים רחובות החליטו לקדם את ענייניהן של תושבות העיר גם באמצעות סדנאות ממוקדות בתחום הדיגיטלי. הראשונה בסדרה הייתה סדנת סטורי-טלינג שהצליחה מאוד, ולאור הביקוש התקיימה ארבע פעמים ברציפות. בעקבות ההצלחה, הסדנא הבאה היא סדנת אינסטגרם.

האינסטגרם כבר מזמן איננה עוד רשת חברתית. היא הפכה לבמה שיווקית ומסחרית, עם חוקים ושפה משלה. השפה הדיגיטלית של הזירה משתנה מדי יום ואפשרויות השיווק בפלטפורמה רק הולכות ומתרחבות. זהו תחום שמומלץ ללמוד כדי לשלוט בדרכי השיווק העכשוויים. בעוד כשבועיים תתקיים הסדנה למתן כלים ליצירת תוכן איכותי באינסטגרם. הסדנה מיועדת לבעלות עסקים ולנשים המוכנות לצאת מהקופסא וליצור אסטרטגיית תוכן ייחודית, תוך שימוש בפלטפורמת התמונות שרק הולכת וגדלה. מדובר בסדנה מעשית ויישומית אשר בה ניתן לרכוש ידע, מיומנויות וכלים לניהול חשבון האינסטגרם, על מנת להפיק ממנו את הטוב ביותר.

הסדנה תתקיים באחד משני המועדים הבאים: יום שני ה-10.2.20 בשעות 09:00-13:00, או יום חמישי ה-13.2.20 בשעות 17:00-21:00. הסדנה תתקיים במרכז הגישור העירוני, רחוב טלר 9ב' רחובות, בעלות של 70 שקלים.

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האישה ויו"ר פורום נשים רחובות, שיזמה את המהלך: "הנגשה של מידע ויכולות לקידום נשים היא אחת מהמטרות החשובות לנו, בפורום הנשים רחובות. נשות העסקים השכירות והעצמאיות הן גורם מהותי בקרב תושבי העיר. נמשיך להביא לתושבות רחובות קורסים של טובי המרצים בתחום הדיגיטל".

אוה גור

אוה גור

 

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה: "במסגרת פעילות פורום נשים רחובות אנו מביאות סדנאות על פי צורך לתושבות העיר, בתחומים שמעצימים ומקדמים אותן. אנו מזמינות אתכן להשתתף בעוד פעילויות ואירועים, להציע רעיונות, לשתף אותנו בצרכים שלכן ולשמוע אתכן, כדי שיחד נמשיך ליצור קהילת נשים חזקה ומלוכדת ברחובות".

הרשמה ופרטים בקישור זה או בטל' פורום נשים רחובות: 086490847.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר