חניה בכחול לבן
חניה בכחול לבן

תווי החניה האזוריים ברחובות יגיעו עד לבית התושבים באמצעות שליח

אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני בעיריית רחובות מחדש את תווי הדייר האזוריים שיגיעו לתושבים באמצעות שליח עד הבית, למי שמחדש את תו החניה האזורי שלו באמצעות אתר האינטרנט. למי שיבחרו להגיע לאגף כדי לחדש את התו, ייפתחו משרדי האגף גם ביום שישי

פורסם בתאריך: 27.1.20 15:06

-->

ברחובות רבים ברחובות יש הסדרי חניה של כחול לבן, אדום כחול ודיירי הרחוב בלבד. דיירים אלה מקבלים מאגף התנועה תווי חניה אזוריים שיש להדביק בחזית הרכב, והם מעידים כי הדיירים זכאים להחנות ברחוב בשעות שהוגדרו.

תהליך החלפת התווים יתקיים בין התאריכים 2.2-30.4, כאשר עד לסיום החלפת תווי דייר חדשים, לא תתבצע אכיפה לבעלי תו דייר שברשותם תו בתוקף עד ה-31.12.19.

בימים אלה מחדש אגף התנועה את התווים לשנת 2020, ומציע שירות חדש: הדיירים שיפנו לחידוש התווים באמצעות אתר האינטרנט יקבלו אותם עם שליח עד הבית (בתיאום מראש), ללא צורך בהגעה למשרדי האגף.

דרך נוספת לקבל את התו באופן ידני היא באמצעות הגעה לאגף התנועה ברחוב פקריס 3 בפארק המדע (בניין רורברג, קומה א'), בימים א', ב', ד', ה' בשעות 9:00-14:00, יום ג' בשעות 9:00-12:00 או 16:00-18:00, יום ו' בשעות 9:00-12:00. משרדי אגף התנועה נפתחים במיוחד בימי שישי בתקופת החלפת התווים, על מנת להקל על תושבי העיר אשר פנויים בימי שישי.

יודגש כי קבלת התו באמצעות השליח והן השירות בימי שישי באגף, הינם רק לתקופת החלפת התווים, בין התאריכים 2.2-30.4.

ראש העיר רחמים מלול: "זוהי דוגמא לשירות שמתחשב בתושבים, הן במענה עד הבית והן במתן שירות במשרדים באופן שנוח יותר עבור התושבים. נמשיך לחדש בשירות ובכלל למען התושבים".

ליאור שוקרי, מנהל אגף התנועה, פיקוח שילוט ושיטור עירוני בעיריית רחובות: "אנו שמחים להציע לתושבים שירות חדש אשר חוסך זמן יקר וטרחה בהגעה למשרדי האגף. חשוב לציין כי השירות ניתן למי שנרשם דרך האתר. כמובן שנשמח לסייע לכל מי שמגיע לכאן במהירות וביעילות".

ליאור שוקרי

ליאור שוקרי


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה וחרפה שלאורך כביש הכניסה לבית חולים קפלן,רחוב פסטרנק,יש סימון כחול לבן!!אנשים באים לחגוג שם??לרקוד שם??
    נכון שיש מגרשי חניה בתשלום,אך לאורך הכביש צריכה להיות חניה חינם !!כל הקודם זוכה!!

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר