אירוע ט"ו בשבט ברחובות ההולנדית
אירוע ט"ו בשבט ברחובות ההולנדית

רוצים אירוע ט"ו בשבט קרוב לבית? אגף השכונות בעיריית רחובות מחכה להצעות

גם השנה אגף השכונות בעיריית רחובות פונה לפעילי קהילה ושכונות להגיש הצעות לאירוע קהילתי בט"ו בשבט. יש להגיש את ההצעות עד ליום 4.2.20 וארבע הטובות ביותר ימומנו על ידי האגף

פורסם בתאריך: 26.1.20 12:29

-->

אגף השכונות בעיריית רחובות קורא גם השנה לקיום אירועי ט"ו בשבט בקהילה, ויוצא בקול קורא לפעילים ולוועדי השכונות לשלוח הצעות לאירועים. את ההצעות יש להגיש עד ליום 4.2 למייל: [email protected] וארבע הטובות ביותר ימומנו על ידי האגף.

חבר המועצה המחזיק בתיק השכונות והיזמות החברתית, שאול צגהון: "אשתקד פנינו לפעילי השכונות לקחת יוזמה לקראת ט"ו בשבט, והופתענו לטובה מכמות הפניות. קיימנו אירועים מוצלחים ואנו רוצים לעשות זאת שוב השנה במקומות וספים ברחבי העיר. אני מזמין את פעילי השכונות, וועדי השכונות לקחת חלק באירועי ט"ו בשבט קהילתיים ולפנות אלינו בהצעות לקיום אירוע משמעותי קרוב לבית".

שאול צגהון

שאול צגהון

 

מנהל אגף השכונות, רמי מדהלה, מסביר את יעדי התכנית לשנה זו: "שיתוף הציבור בפעילות האגף חשוב לנו, ואנו מבקשים מהשכונות לבוא עם יוזמות. אנו כאן כדי לשמוע, לעזור ולעשות יחד אתכם את המיטב לטובת קידום פני השכונה, קידום התושבים והעצמת הקהילה במסגרת השכונות. אנו קוראים לוועדים ולפעילי השכונות להגיש הצעה לקיום אירוע ט"ו בשבט אצלכם בשכונה".

האירוע הקהילתי ישרת 2 מטרות עיקריות: מטרה חברתית (סביבה / קיימות, שת"פ בין דורי, צרכים מיוחדים, מנהיגות בקהילה), והתמקדות במקום ייעודי ברחבי השכונה הזקוק לטיפוח, בשיתוף עם תושבי השכונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר