הכשרת חניון ברחוב פייקס בפארק המדע ברחובות
הכשרת חניון ברחוב פייקס בפארק המדע ברחובות

עיריית רחובות מכשירה חניון חדש בפארק המדע עם כ-50 מקומות חניה

בשבוע שעבר החלו עבודות להכשרת חניון חדש בסמוך למכון איילון בפארק המדע ברחובות. העבודות צפויות להסתיים בעוד כחודשיים. ראש העיר רחמים מלול: "אנו עוסקים במציאת פתרונות חניה לבאי הרכבת ולבאי הפארק בכלל"

פורסם בתאריך: 20.1.20 10:41

-->

עיריית רחובות, באמצעות החברה לפיתוח רחובות, מבצעת עבודות להקמת חניון עירוני חדש ברחוב פייקס בפארק המדע. הקמת החניון החדש היא חלק ממאמצי העירייה להרחבת מצאי החניה בפארק. החניון ישרת בעיקר את התושבים אשר מסתייעים ברכבת לצורך נסיעה למקום עבודתם, וכן את באי מתחם העסקים פארק המדע.

בחודשים האחרונים נמצא פתרון להרחבת החניון ברחוב פקריס, והוא תוכנן מחדש כך שהתווספו לו כ-60 מקומות חניה לטובת באי הפארק ובאי הרכבת. כמו כן חניון חדש מוקם ברחוב ענטין בפארק. בתחום זה נערכות פעילויות נוספות מצד העירייה והעומד בראשה לאיתור והרחבת חניונים נוספים, כמו למשל מתחת לגשר הרכבת ומקומות נוספים בפארק. למאמץ העירוני בתחום זה מצטרפת פעילות חברי המועצה אבי קינד, המחזיק בתיק התחבורה, ופנחס הומינר, יו"ר ועדת חניה, ליצירת פתרונות חניה ברחבי העיר.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו עוסקים במציאת פתרונות חניה בפארק ת.מ.ר לתושבים באי הרכבת ולבאי הפארק בכלל. פארק ת.מ.ר. הוא אזור תעסוקה ומסחר משמעותי בעיר".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "אנו פועלים כל העת לאתר מקומות חניה שישמשו את כל מי שמגיע לפארק המדע, בכל שעות היום. אני רוצה להודות לראש העיר על תמיכתו החשובה בנושא, ולחברת ה.ל.ר על היוזמה והביצוע".

חבר המועצה אבי קינד, מחזיק תיק תחבורה: "כמחזיק תיק התחבורה אחת המטרות המרכזיות שהצבתי לעצמי היא הוספה של מאות מקומות חניה בכל רחבי העיר ובדגש על אזורי התעסוקה והמסחר. נמשיך לקדם יוזמות מעין אלו במקומות נוספים ברחבי העיר. דלתי פתוחה בפני יוזמות נוספות שתושבים יציפו בפניי לצורך הקמת חניונים חדשים".

חבר המועצה פנחס הומינר, יו"ר ועדת חניה: "החניון החדש בפארק המדע מצטרף לשני חניונים נוספים שכבר הקמנו בשטח הפארק בחודשים האחרונים. אנו מודעים למצוקה הרבה במקומות חניה באזור זה של העיר ולכן נחושים לקדם כמה שיותר פתרונות לטובת באי הפארק והמשתמשים ברכבת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אלונה

    מה זה שווה אם כל החניות שבונים הן בתשלום מופקע? גם חניות ששימשו עד כה לחניה חופשית ללא תשלום הפכו להיות בתשלום.. בושה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה לא ניתן לחנות שם בתעריף יומי ? כמו ביתר פארק המדע ? האפשרות היחידה שם היא תשלום יומי

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר