פורץ גנב שודד (צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE)
צילום אילוסטרציה: ASAP/INGIMAGE

חשד: פרץ לרכב והשתמש בכרטיס האשראי שמצא בו

החשוד, תושב כפר גבירול, נצפה במצלמות אבטחה של חנות כשהוא רוכש פריטים באמצעות כרטיס האשראי הגנוב

פורסם בתאריך: 19.10.17 11:15

-->

תושב שכונת כפר גבירול כבן 37 המוכר למשטרה, נעצר ביום ראשון השבוע לאחר שנצפה במצלמות אבטחה של חנות כשהוא רוכש פריטים באמצעות כרטיס אשראי גנוב. במשטרה חושדים כי הוא גם עומד מאחורי התפרצות לרכב שממנו נלקח כרטיס האשראי.

בחדר החקירות של תחנת משטרת רחובות, הכחיש החשוד את המיוחס לו. כשנשאל האם הוא מזהה את הבחור שבתמונות, השיב בשלילה. ביום שני הוא הובא לדיון על הארכת מעצרו בפני השופט ארז מלמד, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים.

סנגורו, עו"ד טל גלאון: "אני מבין שיש תמונה, לכאורה, של החשוד שעושה שימוש בכרטיס אשראי שלכאורה נגנב מרכב שנפרץ. התמונות הוצגו לחשוד, הוא מכחיש ואינו מזהה. זאת אומרת שהתיק הזה הוא לא תיק למעצר. עבירת הפריצה היא מהרף הנמוך ביותר. אני לא מצליח להעלות על הדעת שיש משהו שיכול לקשור את החשוד לעבירות האלה. מה יש בתיק הזה? תמונה של שימוש בכרטיס אשראי? אם זה הוא או לא הוא, על זה בן אדם צריך להיות במעצר?".

השופט מלמד חשב אחרת ואמר: "עיינתי בחומר החקירה ואני סבור כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד לעבירות המיוחסות לו. העבירות מקימות עילות מעצר מסוג מסוכנות וקיים חשש לשיבוש הליכי חקירה. לפיכך אני מורה על הארכת מעצרו עד יום חמישי בצהריים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר