עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

עיריית רחובות נערכת למכרז עתידי להקמת מרכז צעירים שיכלול מעונות סטודנטים במגדל בן 20 קומות

במסגרת מכרז עתידי של עיריית רחובות יוקם מגדל למעונות סטודנטים בן 20 קומות, בשטח של כ-17 אלף מ"ר. הפרויקט עתיד לכלול 200 יחידות דיור למעונות וכ-600 מ"ר של שטחי מסחר, חללי עבודה משותפים ופונקציות נלוות נוספות, במיקום אטרקטיבי בעיר

פורסם בתאריך: 14.1.20 12:56

-->

עיריית רחובות, באמצעות החברה לפיתוח רחובות בע"מ, פועלת להגדלת מגוון היצע פתרונות הדיור ברחבי העיר כחלק מחזון ראש העירייה רחמים מלול. במסגרת מכרז עתידי של העירייה, יוקם מגדל למעונות סטודנטים בן 20 קומות, בשטח של כ-17 אלף מ"ר. הפרויקט עתיד לכלול 200 יחידות דיור למעונות וכ-600 מ"ר של שטחי מסחר, חללי עבודה משותפים ופונקציות נלוות נוספות, במיקום אטרקטיבי בעיר. גורמים בעירייה טוענים כי יזמים מהשורה הראשונה כבר החלו לגלות בפרויקט עניין רב.

ראש העיר רחמים מלול: "רחובות הציבה לעצמה כיעד לקדם את היצע מעונות הסטודנטים הציבוריים, כחלק מהמדיניות הממשלתית המקודמת בנושא. כעיר המדע יש ברחובות סטודנטים רבים ואנו רוצים לעודד אותם לגור ברחובות ואף להישאר בה. כל זה כחלק ממדיניות כוללת למען הצעירים בעיר".

רחמים מלול (צילום: אלירן אביטל)

רחמים מלול (צילום: אלירן אביטל)

 

לשם כך, יצאה ה.ל.ר בפרסוםR.F.I  (בקשה לקבלת מידע ממתעניינים) להקמת מגדל מעונות סטודנטים ומסחר, כדי לסייע לגיבוש אופיו של המכרז העתידי. לפרויקט המדובר ישנה תב"ע מאושרת (רח/2/112/ה) והוא ממוקם בפינת הרחובות דרך הים, דרך האצ"ל ורחוב המנוף בעיר, אשר נחשבים לצירי תנועה ראשיים עם נגישות תחבורתית מעולה, וממוקמים במרחק הליכה משולשת המוסדות האקדמיים הבולטים שקיימים בעיר: מכון ויצמן, הפקולטה לחקלאות והמרכז האקדמי פרס.

ניסים סלמן, מנכ"ל ה.ל.ר: "מדובר בעסקה אטרקטיבית ביותר עם חשיבות עירונית גבוהה. אופייה של רחובות כעיר מדע בא לידי ביטוי בלמעלה מ-7 מוסדות אקדמאים מובילים שקבעו בה את משכנם, אשר מושכים אל העיר למעלה מ-13 אלף סטודנטים אשר משוועים לפתרונות דיור אטרקטיביים. אנו מקווים ליתן להם מענה איכותי במסגרת הפרויקט המתוכנן".

בשלב הבא מתכננים בעיריית רחובות לגבש מכרז שבסופו מערכת היחסים שתהיה עם הזוכה תיקבע לטווח ארוך, ולכן יילקחו במסגרתו פרמטרים משמעותיים כמו ניסיון המציע, עמידה בזמנים, איתנות פיננסית, חזון תפעולי ועוד.

בעירייה מזמינים את כל מי שרואה עצמו כגוף רלוונטי להתמודד במכרז ולהיענות ל-RFI.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מרחק הליכה אולי למיטיבי לכת.
    מעודדים את הספורט בעיר הם.

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר