תוכנית תעסוקה בהילוך גבוה
תוכנית תעסוקה בהילוך גבוה

רוצים שינוי? מחפשים עבודה? מרכז הזדמנות ברחובות פותח בתוכנית "תעסוקה בהילוך גבוה"

מרכז התעסוקה העירוני "הזדמנות" של האגף לשירותים חברתיים ברחובות פותח תוכנית קבוצתית וממוקדת בשם "תעסוקה בהילוך גבוה". התוכנית בת 10 מפגשים ויינתנו בה כלים ומיומנויות למציאת עבודה וליצירת שינוי תעסוקתי

פורסם בתאריך: 14.1.20 07:42

-->

קשה מאוד לעשות שינוי תעסוקתי לבד, גם אם יודעים בדיוק מה צריך לעשות. היום-יום דוחק ואינטנסיבי והימים חולפים בלי שינוי בפועל. בדיוק בשביל זה נוצר מענה חדש במרכז 'הזדמנות' – המרכז העירוני לקידום התעסוקה ברחובות: תוכנית קבוצתית וממוקדת בשם "תעסוקה בהילוך גבוה".

התוכנית בת 10 מפגשים קבוצתיים וממוקדים, ובהם יינתנו ידע, כלים וחיזוק מיומנויות הנדרשות למציאת עבודה וליצירת שינוי תעסוקתי. בנוסף, זכאי כל משתתף לקחת חלק במרחב עבודה משותף, שבו יתרגל ויישם את הנלמד בליווי איש צוות.

ביום שני ה-20.1 בשעה 17:30 יתקיים מפגש היכרות שבו אפשר יהיה לשמוע על התוכנית וההזדמנויות הגלומות בה, ללא כל התחייבות. המפגש ייערך במרכז הזדמנות רחובות, רחוב הרצל 167, בית לרום – קומה א'. התוכנית מסובסדת על ידי עיריית רחובות, ועלותה 250 שקלים בלבד.

ליטל גל- חייימוב, מנחת התוכנית: "בתוכנית אנו לומדים כלים חיוניים להשתלבות בעבודה. בין השאר נעסוק בדרכים עדכניות לחיפוש עבודה, מה דורשים כיום מעסיקים, נכתוב ביחד קו"ח מעודכנים, נתכונן לראיונות עבודה, ועוד".

יובל פרייברון, מנהל מרכז הזדמנות רחובות: "מי שנכנס לתוכנית לא נשאר לבד גם כשהיא מסתיימת. אנחנו שומרים על קשר עם המשתתפים, עד למציאת העבודה והשינוי התעסוקתי שאליהם הם שואפים".

עו"ד שמואל בר-דאנזאן, חבר מועצת רחובות המחזיק בתיק השירותים החברתיים: "אנשים רבים, על אף שהם יודעים מה שצריך לעשות בשביל למצוא עבודה, מתקשים לעשות את השינוי התעסוקתי בפועל. זה לגמרי מובן כי קשה מאוד לעשות שינוי לבד. בדיוק בשביל זה קיימת התוכנית "תעסוקה בהילוך גבוה" שבה מלווים, מאיצים ומחזקים תהליכים. אני קורא לתושבי רחובות שרוצים לעשות שינוי להשתמש בשירות הנהדר שעיריית רחובות מציעה להם".

לקבלת פרטים נוספים ולהרשמה לתוכנית, ניתן להירשם בקישור זה, או ליצור קשר בטלפון 086705330.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר