עצים ברחוב יעבץ
עצים ברחוב יעבץ

ט"ו בשבט ברחובות: התושבים מוזמנים להמליץ לעירייה על מיקומים לשתילת עצים

עיריית רחובות בשיתוף ציבור פורח במיוחד: היכן לדעתכם יש לשתול עצים? מפקחי אגף גנים ועיצוב הסביבה יבדקו את המלצות התושבים. רשימת השטחים הציבוריים שבהם יינטעו עצים בהתאם להמלצת התושבים תגובש לקראת ט"ו בשבט

פורסם בתאריך: 12.1.20 11:44

-->

בימים אלה נערכים באגף גנים ועיצוב הסביבה בעיריית רחובות לחג האילנות. במסגרת ההיערכות לאירועי ט"ו בשבט, מזמינה העירייה את התושבים להשתתף בעיצוב תוכנית הנטיעות בשטחים הציבוריים ברחבי העיר. התושבים מזומנים לשלוח לאגף גנים ועיצוב הסביבה את המיקומים המדויקים שלדעתם זקוקים לתוספת עצים, או מקומות שבהם רצוי לשתול עצים.

במהלך הזמן עד לט"ו בשבט, מפקחים מטעם אגף הגנים יגיעו למקומות שנשלחו על ידי התושבים, ויבדקו האם ניתן לבצע את השתילה ואת קיום העצים במקום. במידה וכן – יוחלט מהם העצים המתאימים ביותר לגדילה במקום.

תושבות ותושבים המבקשים להמליץ על מקומות לשתילת עצים מוזמנים להעביר את המלצתם למייל של רז מיכלוביץ', מנהל מחלקת פיקוח ואחזקת גנים באגף: [email protected].

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "אנו שמחים לשתף את הציבור גם בתחום הירוק. אני מזמין את התושבות והתושבים להעביר לנו המלצות היכן לדעתם יש לשתול עצים ברחבי העיר. אנו נשלח את מפקחי האגף לבדוק את המקומות ובמידת האפשר במקום יעמוד עץ חדש בט"ו בשבט. רשימת המקומות המיועדים לנטיעה תפורסם לפני ט"ו בשבט".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר