השקת מועדון החדשנות העירוני INNOVISION ברחובות
השקת מועדון החדשנות העירוני INNOVISION ברחובות

האירוע השני של מועדון החדשנות העירוני INNOVISION ברחובות יעסוק בשוק התעסוקה בעידן הדיגיטלי

מועדון החדשנות העירוני INNOVISION הושק בתחילת השבוע ברחובות, וכבר ב-15 בינואר יתקיים אירוע נוסף של המועדון, הפעם בהיכל התרבות בנושא "שוק התעסוקה בעידן הדיגיטלי", עם הצגה ופאנל

פורסם בתאריך: 9.1.20 09:20

-->

מועדון החדשנות העירוני INNOVISION הושק בתחילת השבוע ברחובות, וכבר ב-15 בינואר יתקיים אירוע נוסף של המועדון, הפעם בהיכל התרבות בנושא "שוק התעסוקה בעידן הדיגיטלי".

האירוע ישלב את ההצגה "השיטה" של תיאטרון באר שבע, ומיד לאחריו יתקיים פאנל בנושא בהנחיית קרן ליטאני, חוקרת ומרצה בתחום הטכנולוגיה של עתיד העבודה ומחברת הספר "עידן היוצרים".

מה המחיר שהחברה משלמת על הישגיות: ההצגה "השיטה" עוסקת בשוק העבודה החדש, האתגרים והמחיר שאנו כחברה משלמים על ההישגיות.

עו"ד עדי מוטולה ספיר, סמנכ"לית החברה לפיתוח רחובות: "אנחנו בעיצומה של המהפכה התעשייתית הרביעית, בה ההתפתחויות הטכנולוגיות קובעות את סדר היום החדש כמעט בכל תחום, לרבות עולם התעסוקה ההולך ונסמך על רובוטיקה, אוטומציה ובינה מלאכותית התופסות את מקום העבודה האנושי. השיח בנושא רלוונטי מאי פעם".

בפאנל תשתתפנה 3 נשים מובילות בתחום עולם התעסוקה החדש, כששתיים מהן תושבות רחובות: מירב באבאי, יזמית ומנכלית Linkatch – פלטפורמה לפרסום משרות באמצעות קשרים חברתיים; והילה חומרי קצב, מנהלת משאבי אנוש בכירה בארגוני הייטק וביוטק. עוד תשתתף בפאנל שירי צוקרמנדל, מטמיעה, מפתחת ומלווה תפקידי ניהול אושר בחברות. משרה שקיימת כבר עשור באירופה ובארה"ב והמגמה הגיעה לאחרונה גם לארגונים בישראל.

איטל בציר-אלשיך, חברת מועצת רחובות המחזיקה בתיק החדשנות אשר יזמה את הקמת מועדון INNOVISION, מסכמת: "אם כיום אפילו ספרי שירה ורומנים נכתבים על ידי בינה מלאכותית, הרי שהעתיד כבר פה ונצטרך להשתנות ולהתגמש ולפעול בהתאם, כשהמפתח יהיה יצירת שיתופי פעולה בין אנשים, גורמים, ארגונים ועוד. בהזדמנות זו, אני רוצה להודות לראש העיר ולמנכ"ל העירייה על התמיכה, סיוע והרוח הגבית להמשך הובלת העיר בתחום החדשנות. תודה למנהל היכל התרבות שוקי קרומר ולצוותו על שיתוף הפעולה, ולמנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה".

לחצו כאן להרשמה להצגה והפאנל, בעלות של 55 שקלים (מחיר מסובסד ביציע). טלפון להרשמה: 089232200.

לדף הפייסבוק של למועדון החדשנות לחצו כאן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר