ועדת רישוי עסקים בעיריית רחובות
ועדת רישוי עסקים בעיריית רחובות

יש כתובת לבעלי העסקים ברחובות: מונו מחזיק תיק ומנהלת מחלקת רישוי עסקים

אחרי הצעה לסדר והרצאה של חבר מועצת רחובות אביב איטח בנושא רישוי וקידום העסקים בעיר, מינה ראש העיר את סגנו יניב מרקוביץ' כמחזיק תיק רישוי עסקים, ואת רויטל קורן למנהלת מחלקת רישוי עסקים. אמש התכנסה הוועדה לאחר זמן רב. איטח: "אני מברך. אלו צעדים ראשונים אך מהותיים לקידומם של בעלי העסקים בעיר"

פורסם בתאריך: 7.1.20 15:56

-->

בתאריך 13.11.19 העלה חבר מועצת רחובות אביב איטח הצעה לסדר בנושא רישוי וקידום העסקים בעיר. במסגרת זאת העביר איטח מצגת שבה הציג את מקומם של בעלי העסקים בעיר בסדרי העדיפויות העירוניים, תוך הצגת נתונים על יחסם בהכנסות העירייה מארנונה למסחר, דוגמאות מרשויות מקומיות נוספות והאתגר העירוני בשאיפה להגדיל את יחס ההכנסות מארנונה למסחר אל מול ארנונה למגורים. איטח ציין כי לשם כך יש להקל על בעלי העסקים בעיר בהורדת חסמים בירוקרטיים והנגשה דיגיטלית, לעודד יזמים צעירים ולהציג יתרונות וכדאיות לחברות מחוץ לעיר להגיע ולהעביר את פעילותם לרחובות.

בעקבות ההרצאה וההצעה לסדר של איטח, אמש (שני) התכנסה ועדת רישוי עסקים וכבר לקראת הוועדה מינה ראש העירייה רחמים מלול את סגנו יניב מרקוביץ' כמחזיק תיק רישוי עסקים, ואת רויטל קורן למנהלת מחלקת רישוי עסקים במקומה של גילה ניסן שפרשה לגמלאות.

בתקופה האחרונה חבר המועצה איטח מוביל ברשתות החברתיות את "המסע מרישוי לקידום עסקים" ברחובות, בטענה כי לא קיימת תפיסה עירונית כוללת לגבי בעלי העסקים בעיר. בעלי העסקים אף מילאו שיתוף ציבור דיגיטלי כדי שחברי הוועדה יוכלו להכיר מקרוב את הצרכים והתחושות של בעלי העסקים בעיר.

איטח: "אני מברך על כינוסה של ועדת רישוי עסקים וכן על מינוי מחזיק תיק רישוי עסקים ומנהלת חדשה למחלקה. אלו צעדים ראשונים אך מהותיים לקידומם של בעלי העסקים בעיר, שלצערי נדחקו ונשכחו הרחק מאחור בהיעדר תפיסה עירונית כוללת של העירייה בנוגע לבעלי העסקים בעיר. אמשיך לעקוב ולהוביל יחד עם בעלי העסקים סדר יום בנושא".

אביב איטח

אביב איטח


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר