192 קמ"ש על הכביש מהירות מופרזת
192 קמ"ש על הכביש מהירות מופרזת

משטרת התנועה מבצעת בימים אלה אכיפה מוגברת ברחובות ובסביבתה

נהג רכב פרטי נתפס במהירות 192 קמ"ש באזור נס ציונה. נהג משאית נתפס עם רישיון מזויף בכביש 431

פורסם בתאריך: 21.8.17 10:28

-->

משטרת ישראל ממשיכה בפעילות האכיפה כנגד עבירות המהירות בכבישים, שמהוות חלק מעבירות מסכנות החיים ועבירות הבריונות.

אתמול בלילה (ראשון), במהלך פעילות אכיפה כנגד עבירות מהירות חריגה, מדדו השוטרים רכב שנסע במהירות של 192 קמ"ש בכביש 431, באזור נס ציונה לכיוון מזרח. השוטרים ביצעו האטה של הרכב ועצרו אותו בצד הדרך. הנהג, בן 24 תושב אזור המרכז, טען להגנתו: "לא נסעתי מהר, הייתי רק במהירות 120 קמ"ש".

כנגד הנהג נרשמה הזמנה לשיפוט מהיר בבית המשפט.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל ממשיכה בפעילות האכיפה כנגד עבירות המהירות שמהוות חלק מסל העבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות. נהיגה במהירות חריגה, בנוסף להיותה עבירה חמורה המסכנת את הנהג והנוסעים, גם יוצרת חוסר בטחון בכביש ומלחיצה את יתר משתמשי הדרך. כתוצאה מכך היא עלולה לגרום לתאונה. למען ביטחונם של ציבור הנהגים נגביר את האכיפה בעבירות מסכנות חיים ונשנה את תרבות הנהיגה".

192 קמ"ש על הכביש

192 קמ"ש על הכביש

 

המכונית שנתפסה במהירות 192 קמ"ש

המכונית שנתפסה במהירות 192 קמ"ש

 

במקרה אחר, תפסו אמש (ראשון) שוטרי אגף התנועה משאית הובלות על כביש 431, בסמוך לראשון לציון, כאשר הבחינו כי הנהג ביצע עבירה. הנהג שהתבקש להציג בפני השוטרים רישיון נהיגה, הציג רישיון שאינו בתוקף משנת 2007. בהמשך הבדיקה הציג בפני השוטרים רישיון נוסף על גבי נייר, שהתברר כרישיון מזויף. השוטרים שביצעו בדיקה מעמיקה יותר גילו כי הנהג הינו תושב אשדוד בשנות ה-40 לחייו, פסול לנהיגה, אינו מורשה לנהוג על משאית וכי הוא מסיע בתוך הארגז של המשאית נוסעים. השוטרים הודיעו לנהג כי הוא פסול לנהיגה למשך 30 ימים והמשאית הושבתה לאלתר לתקופה זהה.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל מבצעת כל העת פעילות גלויה וסמויה במטרה לאתר נהגים פסולים המרשים לעצמם לנהוג בכביש בזמן שרישיונם נפסל כתוצאה מעבירות חמורות שביצעו. נהגים אלה המזלזלים בחוק ברגל גסה ומסכנים את כלל הציבור מהווים גורם נוסף במחוללי תאונות הדרכים. אגף התנועה ימשיך בפעילות נחושה תוך מיצוי הדין עם כל מי שמפר את החוק ומהווה סיכון בכבישים לציבור משתמשי הדרך".

המשאית שנתפסה על כביש 431

המשאית שנתפסה על כביש 431

 

המשאית שנתפסה על כביש 431

המשאית שנתפסה על כביש 431

 

הרישיון המזויף של נהג המשאית שנתפסה על כביש 431

הרישיון המזויף של נהג המשאית שנתפסה על כביש 431

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר