הייטק צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

רחובות משיקה מועדון חדשנות עירוני שיאפשר קידום קהילת מיזמים

עיריית רחובות משיקה את INNOVISION, מועדון חדשנות עירוני שיושק באירוע בשיתוף דה מרקר ומנהלת אזורי התעסוקה. הערב הייחודי ייערך במעמד ראש העיר רחמים מלול וחברת המועצה איטל בציר-אלשיך במועדון ה-jem's ביום ראשון ה-5.1.20 בשעה 17:30, ללא תשלום ובהרשמה מראש. איטל, העומדת מאחורי היוזמה: "הרעיון הוא שמיזמים שהחלו את דרכם במסגרת מועדון החדשנות יהפכו לחברות מבוססות אשר יקבעו את משכנם בעיר"

פורסם בתאריך: 17.12.19 07:15

-->

מהו המהלך הטכנולוגי שישנה את העתיד? INNOVISION, מועדון החדשנות החדש של עיריית רחובות, מזמין בשיתוף דה מרקר יזמים, עובדי הייטק, משקיעים, סטודנטים וכל מי שמתעניין בתחום להציץ לחזית הטכנולוגיה העולמית במפגש מיוחד שייערך ב-5.1.2020 (יום ראשון), בשעה 17:30 ב-Jem's ברחובות.

מטרת האירוע הינה חשיפת מועדון החדשנות העירוני שיאפשר קידום קהילה עירונית של מוחות מבריקים אשר יפעלו במסגרתו. האירוע ומועדון החדשנות יאפשרו להון האנושי האיכותי הקיים בעיר להתבלט ולמנף את האקוסיסטם המקומי – שיהיה החזק ביותר באזור. האירוע המשותף עם דה מרקר מהווה את יריית הפתיחה לאירועים נוספים ושיתופי פעולה עם חברות, מיזמים וסטארטאפים.

המפגש יבדוק מה יהיה המהלך הטכנולוגי שישנה את העתיד של כולנו: אילו תעשיות ישתנו, כיצד ייראה השינוי ומה נרוויח או נפסיד מכך. האירוע יפתח במעמד ראש עיריית רחובות רחמים מלול וחברת המועצה איטל בציר-אלשיך, מחזיקת תיק חדשנות שיזמה את האירוע. בין התחומים והתעשיות בהן יעסוק האירוע: מסחור החלל, תעשיית הפודטק ותחליפי הבשר, חדשנות בייצור תעשייתי, קמעונאות פיזית, שילוב בינה מלאכותית ועוד.

בין הדוברים באירוע: קרינה אודינייב מייסדת Cortica, אריאל רוזנפלד מנכ"ל 3DSignals, דידייה טוביה מנכ"ל Aleph Farm הפועלת ברחובות, דניאל גבאי מייסד Trigo ותושב רחובות, ד"ר רז יצחקי טמיר מנכ"ל NSLComm; ג'ון מדבד מנכ"ל קרן ההשקעות OurCrowd, קרן הון הסיכון הפעילה בישראל, ישוחח עם אמיתי זיו, כתב ההייטק של דה מרקר.

ראש העיר רחמים מלול: "רחובות מובילה בחדשנות, עם מוסדות מחקר ומדע מובילים כמו מכון וייצמן והפקולטה לחקלאות, ואזורי המסחר בעיר שבהם פועלות חברות טכנולוגיה, הייטק וביו-טק מהשורה הראשונה בארץ ובעולם. מועדון החדשנות העירוני החדש יאפשר לתמוך בפעילות הזו, לחזק אותה ולהוות גורם מאיץ להצטרפות חברות ועסקים נוספים בתחום".

חברת המועצה איטל בציר אלשיך, מחזיקת תיק חדשנות ויוזמת האירוע: "רחובות עומדת בחזית החדשנות, המחקר והידע. עיר התרבות והמדע זו לא סיסמא ריקה מתוכן. מתפקידנו ליצוק פנימה ערך ומעשים. אני שמחה שיש לצדי שותפים טבעיים המסייעים לפרויקט לקרום עור וגידים, ובראשם ראש העיר רחמים מלול, מנכ"ל העירייה דורון מילברג וסמנכ"ל ה.ל.ר עו"ד עדי מוטולה-ספיר. ביחד נפעל לקידום אסטרטגי של ביסוס החוסן הכלכלי של העיר ומשיכת חברות בינלאומיות ועסקים לפארקי התעסוקה המפותחים והמתפתחים, תוך מתן ערך מוסף לכל הבאים בשערי העיר.

"הרעיון הוא שמיזמים שהחלו את דרכם במסגרת מועדון החדשנות יהפכו לחברות מבוססות אשר יקבעו את משכנם בעיר. בכך ייווצר לו מעגל קסמים חיובי שמזין את העיר באוכלוסייה איכותית ומיזמים מוצלחים אשר תורמים לחוסנה של רחובות".

איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)

איטל בציר אלשיך (צילום: גל חרמוני)

 

השתתפות באירוע פתוחה לקהל הרחב והנה ללא תשלום אולם מחייבת הרשמה מוקדמת. לינק להרשמה: https://haaretzinnovision.forms-wizard.co.il/. מי שמעוניין להצטרף לקהילה המתבססת מוזמן לפנות למייל: [email protected].


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר