קורס פעילי סביבה 2020
קורס פעילי סביבה 2020

יצא לדרך קורס פעילי סביבה 2020 ברחובות

קורס פעילי סביבה 2020 נפתח בחוויות שוויץ ברחובות, ביוזמת חברת המועצה איטל בציר אלשיך המחזיקה בין היתר בתיק פיתוח בר קיימא. איטל: "בתום הקורס העירייה תבחר לקדם יוזמות ופרויקטים של מרבית הבוגרים"

פורסם בתאריך: 16.12.19 07:55

-->

בשבוע החולף התקיים מפגש פתיחה של קורס פעילי סביבה 2020 בחוויות שוויץ, ביוזמת חברת מועצת רחובות איטל בציר אלשיך המחזיקה בין היתר בתיק פיתוח בר קיימא.

לאחר מיוני התאמה לקורס, אליו נגשו עשרות מתושבי העיר, נבחרה קבוצת תושבים בעלי מודעות סביבתית ועם רצון להשפיע בקהילה, בשכונה ובעיר. המשתתפים מגיעים משכונות שונות ומתחומים שונים, חלקם מתחום ההייטק, החינוך, חלקם סטודנטים מהפקולטה לחקלאות, ועוד. את הקורס מנחה ומוביל תומר יפה, יועץ סביבתי המלווה ארגונים ועיריות מזה שנים רבות ואף בוגר הפקולטה בעצמו.

תומר יפה: "שמחתי לפגוש קבוצה איכותית ולגלות שלכל אחת ואחד מהם אכפת מהנעשה בעיר ובסביבה. ההכשרה המקצועית שהם יעברו בחודשים הקרובים תסייע להם להפוך לנבחרת של פעילי סביבה. נבחרת הפועלת ביחד ובשיתוף העירייה. כך נוכל להפוך את רחובות למקום עוד יותר טוב".

איטל בציר אלשיך: "היה חשוב לי להמשיך את המסורת של קודמיי בתפקיד, של חברי המועצה לשעבר לואיס בר ניר ויערה ספיר. כדי לשנות את הרגלי הצריכה ואת ההתנהגות של האנשים, בעקבות משבר האקלים הפוקד אותנו, הרי שאין דרך אחרת מאשר להצמיח מנהיגות מקומית בשכונות ובעיר. בתום הקורס העירייה תבחר לקדם יוזמות ופרויקטים של מרבית בוגרי הקורס, בתקווה שהם גם יהפכו למנהיגי סביבה.

"בהזדמנות זו אני רוצה להודות לראש העיר רחמים מלול על התמיכה, ולאסנת לוי מנהלת חוויות שוויץ על העזרה והסיוע בקיומו של הקורס".

קורס פעילי סביבה 2020

קורס פעילי סביבה 2020


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר