סדנת הכנה לפרישה
סדנת הכנה לפרישה

פורשים כמו שצריך: עיריית רחובות מציעה לתושבים סדנת הכנה לפרישה

איך מתכוננים לפרישה? מה אפשר לעשות עם כל הזמן הפנוי? מהם ההיבטים המשפטיים של הפרישה? כיצד להתמודד עם המצב מבחינה רגשית ומשפחתית? כל אלה ועוד בסדנה בת 5 מפגשים בשעות הערב, המיועדת למתכננים פרישה או למי שפרשו לאחרונה. מספר המקומות מוגבל

פורסם בתאריך: 15.12.19 14:23

-->

פורום שולחן עגול לקידום האוכלוסייה המבוגרת רחובות, בשיתוף עם ארגון פעמונים, נערכים לפתיחת שתי סדנאות להכנה לפרישה מהעבודה לתושבי רחובות לשנת 2020.

הפורשים כיום הם אנשים פעילים הרוצים להמשיך ולהתפתח , ללמוד ולמלא את הזמן בצורה איכותית, מלאת סיפוק ותרומה לקהילה בה הם גרים. בסדנת הפרישה הם צפויים לקבל כלים להתנהלות כלכלית נכונה, מיצוי זכויות מול גורמים רלוונטיים, מידע על ייפוי כח מתמשך, על שירותים והטבות, התמודדות עם שינויים ותהליכים רגשיים בפרישה, מילוי זמן פנוי, התנדבות, אפשרויות תעסוקה בגיל השלישי, ועוד.

מאות תושבים השתתפו עד כה בסדנאות דומות מטעם העירייה, והם קיבלו כלים משמעותיים לקראת יציאתם לתקופת החיים החדשה שלאחר הפרישה. אחד מהם ציין במשוב: "ככל שאתה נחשף לתכנים שרלוונטיים לפרישה, אתה מבין עד כמה אתה לא יודע ואיזו חשיבות קריטית יש להכנה לפרישה".

ד"ר רוני באום, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק אזרחים ותיקים: "מחקרים מראים כי רוב מקומות העבודה לא מכינים את עובדיהם לקראת הפרישה. היציאה לפנסיה היא הזדמנות להתחלה חדשה ולכן אנחנו שמחים להעניק את השירות של סדנאות הכנה לפרישה לתושבי העיר".

ענת יולס, מנהלת המחלקה לרווחת האזרח המבוגר: "הסדנאות הן כלי התורם להיערכות נכונה ומושכלת לשנים הבאות, כלי המשמש גם כתוכנית מניעתית למצבי התדרדרות בתקופת הזקנה. ישנה חשיבות רבה לחשיפה הניתנת בהן לעולמות תוכן חשובים ומשמעותיים עבור הפורשים".

אורית קרטה גהסי, עו"ס קהילתית במחלקה לרווחת האזרח המבוגר המלווה את הסדנאות: "לפורשים מהעבודה צפויות מעל 20 שנה מתום חיי העבודה ובסדנא חשוב לנו להדגיש את הצורך בפיתוח עיסוקים ופעילויות שונות, שיסייעו להם לבנות חיים בעלי סיפוק ומשמעות".

הסדנאות בנות 5 מפגשים ויתקיימו בימי ראשון בין השעות 17:30-21:00 ברחוב הנביאים 8, בחדר הישיבות באגף לשירותים חברתיים. הסדנה הראשונה בתאריכים: 12.1 / 19.1 / 26.1 / 2.2 / 9.2. הסדנה השנייה בתאריכים: 26.4 / 3.5 / 10.5 / 17.5 / 24.5. עלות השתתפות 50 שקלים לכל המפגשים. מספר המקומות מוגבל. הסדנה מיועדת לגברים ונשים המתכננים פרישה מהעבודה בשנים הקרובות וכן לכאלה שפרשו לאחרונה. לפרטים ולהרשמה: אדית קוגון בטל': 0506617108, אלן לקס בטל': 0506874245.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר