כנס הסיום של פרויקט המאיצים הדיגיטליים של ישראל דיגיטלית ומשרד הפנים
כנס הסיום של פרויקט המאיצים הדיגיטליים של ישראל דיגיטלית ומשרד הפנים

אתר חדש של עיריית רחובות ירכז את כל שירותי העירייה באופן דיגיטלי

עיריית רחובות תשיק בקרוב אתר חדש שיאפשר לתושבים לקבל ולבצע באופן דיגיטלי את מגוון שירותי העירייה באופן מרוכז. ראש העיר רחמים מלול: "בכירי המשרדים הממשלתיים חילקו על האתר מחמאות"

פורסם בתאריך: 12.12.19 20:39

-->

בקרוב יושק ברחובות אתר חדש של העירייה, שיאפשר לתושבים לקבל ולבצע באופן דיגיטלי את מגוון שירותי העירייה באופן מרוכז ונוח, לרבות שליחת וקבלת טפסים במחלקות השונות.

גורמים בעירייה מסבירים כי האתר יהיה נוח מאוד לשימוש ויאפשר לתושבים לשאול שאלות ולהציג בקשות באופן פשוט ואינטואיטיבי, ולקבל עליהם תשובות והפניות למקומות המתאימים.

בפוסט שהעלה ראש העיר רחמים מלול, הוא מציין כי האתר החדש הולך ונבנה בימים אלה ומפרט: "חדשנות ושירות מצוין לתושבים הולכים יד ביד, ואנחנו משקיעים בכך הרבה מאוד משאבים. היום (חמישי) ביקרתי בכנס הסיום של פרויקט המאיצים הדיגיטליים של ישראל דיגיטלית ומשרד הפנים, שבמסגרתו בנינו את האתר. לעיריית רחובות היה חשוב לשלב נציגים בפרויקט: גלית אנגל סמנכ״ל משאבי האנוש, וגד שעובי מנהל מחלקת התקשוב, שהציגו במקום את האתר החדש בפני בכירי המשרדים הממשלתיים וקיבלו עליו מחמאות רבות.

"האתר החדשני והמתקדם, שהוקם יחד עם דוברות העירייה, יעלה לאוויר בקרוב ויאפשר לתושבים לקבל מהעירייה שירות דיגיטלי בכל מקום ובכל זמן, גם מהטלפון הנייד".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר