פרויקט שערי המוזיאון
פרויקט שערי המוזיאון

חשיפה: דיירי "פרויקט המוזיאון" ברחובות לא קיבלו מפתחות ויזמו "פלישה" לבתים

"פרויקט המוזיאון" ברחובות קיבל באחרונה אישור אכלוס (טופס 4), אך הדיירים טרם קיבלו מפתחות. ועד הפעולה של הבניין החליף צילינדרים והורה להם להשתלט על הבתים, כולל הוראות מדויקות. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 10.12.19 17:47

-->

"פרויקט המוזיאון" ברחובות קיבל באחרונה אישור אכלוס (טופס 4), אך הדיירים טרם קיבלו מפתחות. היום (שלישי) ועד הפעולה של הבניין החליף צילינדרים והורה להם לפלוש לבתים.

בהודעה שמסר ועד הפעולה לדיירים נאמר: "לאחר תקופה ארוכה בה הבנו לפי הגורמים המקצועיים בפרויקט כי אין בכוונת הקבלן לאכלס את הפרויקט בקרוב, וזאת למרות כי הינו מוכן למגורים, לפני זמן קצר ביצענו השתלטות על הדירות וברגעים אלו מוחלפים כלל הצילינדרים בבניינים על ידי מספר מנעולנים מוסמכים. לכל דירה ימתין מפתח אחד. הצילינדר הישן + מפתח ישן + 4 מפתחות לצילינדר חדש וכרטיס שכפול ימתינו לכם בתוך הדירה. מומלץ לשמור על הצילינדר הישן – הנחיות בהמשך לגביו.

הנכם מתבקשים להגיע במיידי לבניין ולקבל חזקה על הדירה לכל דבר ועניין. מובהר שהחל מרגע זה הדירה נמצאת בחזקת הדייר שרכש את הדירה. מסירת המפתח תהיה בכפוף לחתימה על תקנון בית משותף שמופץ יחד עם הודעה זו.

הנחיות לכניסה ראשונה לדירה. יש לקחת מכשיר טלפון נייד, לפתוח מצלמה על מצב וידאו ולפני פתיחת הדלת לומר: אני (לומר את השם המלא ותעודת זהות) נכנס כעת לדירה (מספר הדירה) קומה (מספר הקומה) בניין צפוני בר כוכבא 20 או בניין דרומי בר כוכבא 22. התאריך הינו 10.12.2019 והשעה היא: (שעת הכניסה לדירה). יש לבצע מעבר על הדירה במלואה החל ממטבח, חדרי רחצה, שירותים, חדרים. בבקשה צילום יציב בלי להוסיף מילים במהלך הסרטון. שיראו בבירור את הדירה. את הסרטון יש לשמור ולהמתין להנחיות. ככל שיש תקלות מהותיות בדירה יש לצלמם בנוסף בתמונה רגילה.

ברור לנו כי ייתכן שיש דירות בהם יש תקלות. בנושא זה יימסרו הנחיות בימים הקרובים. כאן המקום לומר שייתכן שחלק מהחניות תפוסות על ידי חומרי בניין. במקרה שכזה אין לחסום צירים ויש להחנות מחוץ לבניין. אנו נפנה את החניות בימים הקרובים.

עבדנו, סבלנו וחלמנו תקופה ארוכה על רגע זה. נכון, הדירות לא 100% אצל כולם, אבל זה המצב הנתון ואנו צריכים להבין כי זו הייתה הדרך הנכונה והמהירה לאכלס את הדירות. מעליות יופעלו מחר (יום רביעי). בשלב זה אין להשתמש במחסנים – למי שזכאי. עד תחילת השבוע נבצע סדר גם בנושא זה.

שלכם, חברי נציגות שערי המוזיאון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תושב מין השורה

    לדעתי הדיירים עושים טעות, הקבלן לא מוסר את הדירות ככל הנראה כי הן לא מוכנות עדיין, עובדה שרק עכשיו התקבל טופס 4 לאכלוס , שזה אומר הרבה לגבי המוכנות.כניסה לא מבוקרת ומסודרת עשויה להאיץ את התהליך של המסירה אך אם יקרה משהו למשהו תהיה בעיה גדולה למארגנים של המחאה. הפעלת מעלית אחריות על מה בדק וגם אם צילמו לא בטוח שימוש כי הפרו את החוזה ונכנסו ללא אישור. מדובר בכוחות ולא בתהליך מסודר בהליכים משפטיים…

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר