גיא צור
גיא צור

לא מוותר על השיא: שתי הצעות נוספות של חבר המועצה גיא צור התקבלו פה אחד במועצת העיר

בישיבת המועצה האחרונה אושרו פה אחד שתי הצעות לסדר שהעלה שיאן ההצעות לסדר בעיריית רחובות, גיא צור, בנושא ציון יום הוקרה לנפגעי פעולות איבה ומערכות ישראל, וגידור אתרי בנייה באופן שישפר את חזותם

פורסם בתאריך: 8.12.19 09:34

-->

ביום חמישי האחרון אושרו בישיבת מועצת רחובות שתי הצעות לסדר של חבר מועצת העיר גיא צור. האחת עוסקת בכיבוד וציון יום הוקרה למען נפגעי פעולות איבה ומערכות ישראל, והאחרת עוסקת בגידור אתרי בנייה באופן שישפר את חזותם.

צור, מחזיק תיק פרויקטים והתחדשות עירונית, רואה בהצעה הקשורה לאתרי הבנייה צעד קטן שיכול לחולל שינוי משמעותי: "רחובות בתנופת בנייה. כאשר ניתן מראה רענן ויפה לאתר בנייה ונאפשר גם פרסומו, נקלע לשתי מטרות – גם שיפור החזות החיצונית של האתר וגם שירות לתושב וליוזם הפרויקט. למעשה זה מהווה חלק מתפיסה כוללת בה העירייה רוצה לייצר סנכרון וסינרגיה לטובת כל הגורמים".

בהצעתו ציין צור כי "הדרישה אינה משנה משמעותית את עלות הגידור, אך ללא ספק משפרת משמעותית את חזות העיר".

באשר להצעתו הנוספת מציין צור: "העיר רחובות תורמת ותרמה רבות לביצור ביטחון ישראל. בניה ובנותיה שילמו ומשלמים מחירים כבדים בגוף ונפש. באמצעות ציון היום הייחודי נראה את הערכתנו ואת חוסננו כעיר. יצירת פעילויות שונות של הערכה והוקרה ברמה העירונית לציון היום המיוחד יכולים לעשות שינויים גדולים. רחובות מחבקת את הפצועים ואנחנו שולחים חיבוק ותמיכה גם ביום זה כמו במהלך כל השנה. חוסנה של קהילה נמדד באחדותה. יום ההוקרה מצוין מדי שנה בי"ז בכסלו החל משנת 2014. אישור ההחלטה משמעה הכרה והערכה לפצועים בתודה מצד הגופים הרשמיים המייצגים את העיר".

צור, שיאן ההצעות לסדר שאושרו במועצת העיר, מסכם: "אני שמח על ההכרה ויותר מכך שמח על השותפות בהנהגתו של ראש העיר רחמים מלול ושל שאר חברי וחברות המועצה באישור ההצעות. מה שעושה את הניסוח והאישור מרגש במיוחד היא הידיעה שהדברים מגיעים מהשטח ואני קורא לתושבים להמשיך ולפנות אליי ולהפוך את ההצעות של היום להצעות לסדר של מחר. לכולנו רצון משותף והוא שיפורה וקידומה של עירנו האהובה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר