יעל בק ונערות סדנת שאדו
יעל בק ונערות סדנת שאדו

נערות רחובות בסדנה ייחודית להגנה עצמית בשיטת 'שאדו'

הסדנה נועדה להעניק לנערות כלים מעשיים להתמודדות עם מצבי סיכון שונים תוך חיזוק תחושת הביטחון האישי שלהן

פורסם בתאריך: 20.8.17 18:14

-->

במהלך חודש יולי האחרון יצאה לדרך סדנה מיוחדת בת שמונה מפגשים להגנה עצמית בשיטת 'שאדו', בהשתתפות 20 נערות רחובותיות בכיתות ט'-יב'. הסדנה מתקיימת באולם הספורט בבית הספר 'הדרים' ונועדה להעניק לנערות כלים מעשיים להתמודדות עם מצבי סיכון שונים תוך חיזוק תחושת הביטחון האישי שלהן. המיזם הייחודי נוצר בהובלתה של חברת המועצה ומחזיקת תיק קידום מעמד הילד ונוער במצבי סיכון, יעל בק, חבר המועצה ומחזיק תיק מורשת ישראל וגרעינים תורניים, אמיתי כהן, ובשיתוף הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ברחובות בניהולו של דוד מנצור.

שיטת 'שאדו' הינה שיטה ייחודית למניעת עימות ללא אלימות, אשר הורחבה ופותחה על ידי מאסטר דויד חליוה. השיטה מורכבת מ׳שיטת הרמזור׳, ולפיכך מסייעת לאלו שלמדו אותה לזהות עימות מרחוק ולהימנע ממנו. עם זאת, במידה והתלמיד לא מצליח להימלט מהאלימות, הוא לומד כיצד ניתן להשתמש בכוחו של היריב בכדי לנטרל אותו. במסגרת קידום הסדנה, הגיעה חברת המועצה יעל בק לאולם הספורט של בית הספר 'הדרים' וקיימה שיח מקדים לאימון עם הנערות שלוקחות בו חלק בכדי לשמוע מהן על חוויותיהן מהסדנה והאם ישנם דברים נוספים בהם היא תוכל לסייע לפעילותן.

בק: ״אני שמחה כי בכוחות משותפים הצלחנו להרים תוך זמן קצר את המיזם ולתת מענה לצורך שהתעורר בשטח. הסדנה היא עוד נדבך מעטפת העירונית, שאנו נותנים לבנות ובני נוער והיא אמורה לסייע בהגברת תחושת הביטחון האישי ולהקנות כלים פרקטיים להתמודדות עם סיטואציות שונות העלולות להתעורר במהלך החיים".

אמיתי כהן: ״יש לי הזכות לקחת חלק בפרויקט חשוב מעין זה. מיד כשפנתה אלי חברתי למועצת העיר, יעל בק, נעניתי בחיוב ואני רואה בכך פיילוט לקראת קיום המיזם במקומות נוספים ברחבי העיר. אני מקווה שהסדנה תיתן ותמלא את הצרכים של בני הנוער היקרים שלנו ומודה לכלל העוסקים במלאכה".

יעל בק ונערות סדנת שאדו

יעל בק ונערות סדנת שאדו

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר