ריקוד הפלאש מוב נגד אלכוהול
ריקוד הפלאש מוב נגד אלכוהול

רוקדים ברחובות נגד אלכוהול

ברחובות נפתח בשבוע שעבר קמפיין חדש ומקורי למיגור תופעת האלכוהול בקרב בני נוער, באמצעות ריקוד "פלאשמוב" המוני

פורסם בתאריך: 20.8.17 14:43

-->

בשבוע שעבר הושק קמפיין חדש ומשותף לעיריית רחובות, הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול ורשת חוויות רחובות, במטרה להעלות את המודעות לסכנות הטמונות בצריכת אלכוהול. הקמפיין המקורי נפתח בריקוד "פלאשמוב" המוני ברחוב הרצל, בשיתוף הרקדניות הצעירות שלוקחות חלק בחוגי המחול וההתעמלות האמנותית של מתנ"ס 'חוויות' צפון, בהדרכתה של לי גבע. הרקדניות הפתיעו את העוברים והשבים בריקוד מיוחד, ובסיומו חילקו בקבוקי מים שעליהם הוטבע המוטו "הבחירה מה להכניס לבקבוק היא בידיים שלך".

ריקוד הפלאש מוב נגד אלכוהול

ריקוד הפלאש מוב נגד אלכוהול

 

ריקוד הפלאש מוב נגד אלכוהול

ריקוד הפלאש מוב נגד אלכוהול

 

סגן ראש העיר, מחזיק תיק החינוך ויו"ר הוועדה למאבק בסמים ובנזקי האלכוהול, זוהר בלום: "אנו עדים כבר תקופה ארוכה למגמה שבמסגרתה גילם של צרכני האלכוהול רק הולך ויורד. מדובר בתופעה מדאיגה ואנו מקיימים מהלכים ופעולות רבות על מנת למגר אותה. אחת מאותן פעולות נועדה לגרום להורים לשים לב ולהיות מודעים לסממנים של צריכת אלכוהול בקרב ילדיהם ולהשלכות שלה על בני הגיל הצעיר".

מנהל הרשות העירונית למלחמה בסמים ואלכוהול ברחובות, דוד מנצור: "אנו מבצעים מגוון פעילויות במהלך השנה למניעת התנהגויות סיכון. כחלק מכך, החלטנו לחשוב בצורה יצירתית על מנת להעלות שוב את השיח הציבורי סביב נושא האלכוהול והסמים. הפעילות המקורית נועדה להעלות את המודעות לסכנות הטמונות בשימוש באלכוהול ולהעביר מסר מניעתי נגד השימוש בו, והיא נערכה כהמשך לסרטון הוויראלי שהופץ ברשת ונועדה להגביר את המודעות לנושא דווקא בקרב ההורים, שרבים מהם שקועים בשגרת חייהם. באמצעות הפעילות ההורים מתבקשים להגביר את תשומת הלב שהם מעניקים לילדיהם, לגלות אוזן קשבת לצורכיהם ולדעת שאפשר לקבל סיוע גם מגורמים מקצועיים בעת הצורך. על פי התכנון הקמפיין יימשך באותה הצורה במקומות נוספים כך שלתושבי רחובות מומלץ להתכונן לריקוד המפתיע הבא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר