פעילות במרכז היום לקשיש (צילום: עמותת על"ה רחובות)
פעילות במרכז היום לקשיש (צילום: עמותת על"ה רחובות)

בעמותת על"ה מתקשים להרחיב את פעילות מועדון שישי בשל מחסור במתנדבים

בתיה ווייג, המרכזת מטעם על"ה את המועדון: "אנו מנסים לאתר כבר במשך זמן רב מתנדבים נוספים לליווי המבוגרים בהסעות. לצערי עד עכשיו לא הצלחנו ומשתתפי המועדון נאלצים לעבור את יום שישי לבד"

פורסם בתאריך: 20.8.17 12:31

-->

מועדון "בוקר שישי" של מיזם הבדידות הצליח מעבר למצופה, אך בעמותה מנסים לאתר כבר זמן רב מתנדבים נוספים לליווי המבוגרים בהסעות.

מועדון "בוקר שישי" מופעל על ידי על"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות, במסגרת מיזם הבדידות המשותף למוסד הביטוח הלאומי, משרד הרווחה וג'וינט/אשל. במסגרתו פיתחה על"ה תכנית לעידוד מבוגרים המתקשים לצאת מביתם להגיע בילוי חברתי משותף באווירה ידידותית ונעימה. לשם כך על"ה מפעילה מערך הסעות להסעת המבוגר מביתו אל המועדון ובחזרה, בסיוע מתנדב מלווה.

המועדון פועל במרכז היום למבוגר על שם יצחק כץ ברחובות בימי שישי אחת לשבועיים. המשתתפים נהנים מארוחת בוקר קלה, הרצאות ופעילויות חברתיות. תגובות המשתתפים היו כה חמות ומרגשות, ולבקשתם שוקלת הנהלת על"ה את הרחבת פעילות המועדון כך שיתקיים אחת לשבוע. לצורך כך זקוקה העמותה למתנדבים נוספים לליווי המבוגרים בהסעות מביתם למועדון וחזרה.

בתיה ווייג, המרכזת מטעם על"ה את המועדון, אומרת: "העמותה מפעילה את התכנית במטרה להרחיב את המעגל החברתי של המבוגר ולהעצים את יכולותיו, לצד קבלת מידע כללי רלוונטי וקבלת השבת באופן נעים ומפנק. לצורך הפעלת 'בוקר שישי' מדי שבוע אנו מנסים לאתר כבר במשך זמן רב מתנדבים נוספים לליווי המבוגרים בהסעות. לצערי עד עכשיו לא הצלחנו לאתר מתנדבים והדבר מעכב את הרחבת הפעילות עבור משתתפי המועדון, אשר נאלצים לעבור את יום שישי לבד בביתם. על כן אנו פונים בפניה נרגשת: בואו והצטרפו אל מערך המתנדבים שלנו".

בתיה וויג (צילום: עמותת על"ה רחובות)

בתיה וויג (צילום: עמותת על"ה רחובות)

 

מתנדבים אשר מעוניינים להצטרף למערך המתנדבים המסור של העמותה ולסייע למועדון "בוקר שישי", מוזמנים ליצור קשר עם שרה דימנט, רכזת המתנדבים בעמותת על"ה: 0506285137, או עם בתיה ווייג, רכזת "מועדון שישי" בעמותת על"ה: 0549986678.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר