חניון עידו בפארק המדע
חניון עידו בפארק המדע

חניון חדש נפתח במתחם הרכבת ברחובות – גם הוא בתשלום שעתי

בימים אלה הושלמו העבודות ונפתח חניון עידו ברחוב ענטין בפארק המדע ברחובות, ובו עשרות מקומות חניה. החל מיום ראשון החניה במקום תהיה בתשלום שעתי

פורסם בתאריך: 21.11.19 18:21

-->

עיריית רחובות, באמצעות ה.ל.ר (החברה לפיתוח רחובות), סיימה בימים אלה את הכשרתו של חניון חדש בן עשרות מקומות חניה בפארק המדע. החניון, עידו שמו, יופעל על ידי אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני בעירייה. החניון ממוקם ברחוב ענטין ופתוח לציבור החל מהיום (חמישי), כאשר החל מיום ראשון (24.11) החניה בו תהיה בתשלום שעתי בהתאם לתמרורים המוצבים בחניון.

בחניון, שהינו נגיש, יש 50 מקומות חניה שיהיו זמינים במהלך כל השבוע, 24 שעות ביממה. החניה בתשלום שעתי בימים א'-ה', עד השעה 19:00, ביום ו' עד השעה 13:30, וכל זאת בחניות המסומנות בכחול לבן בלבד, באמצעות פנגו או סלופארק. מעבר לשעות אלו, החניה בחינם.

חניון עידו בפארק המדע

חניון עידו בפארק המדע

 

חניון עידו בפארק המדע

חניון עידו בפארק המדע

 

מהעירייה נמסר כי "עיריית רחובות עושה את כל מה שניתן על מנת להרחיב את מצאי החניה בפארק ונערכות פעילויות נוספות לאיתור והרחבת חניונים נוספים, למשל מתחת לגשר הרכבת".

במקביל, ממשיכות העבודות להקמת 60 מקומות חניה נוספים בחניון פקריס, מה שיגדיל את מספר מקומות החניה רק בחניון זה מ-250 ל-310 חניות.

ראש העיר רחמים מלול: "אנו קשובים לקולות התושבים בדבר מצוקת החניה בפארק המדע. החניון החדש הוא חלק מהפתרונות שעבדנו עליהם בחודשים האחרונים, והוא מתווסף לעבודות להגדלת חניון פקריס ולפתרונות נוספים שנציג. אני מבקש להודות לניסים סלמן, מנכ"ל ה.ל.ר ולליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני, על הפעילות הנמרצת להכשרת החניון לטובת התושבים בהקדם האפשרי״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושב רחובות

    מוזר, אומנם חניון יפה ומסודר ועל זה תודה. אבל, לקחתם חניון כורכר שהיה שנים ללא תשלום ועכשיו זה עולה כסף…מה הועילו חכמים מלבד להגדיל הכנסות העריה. הרחוב כולו יומי ולמה חניון זה שעתי בלבד?משהו פה לא מוסבר…

  2. תושב רחובות

    החניה היתה עד לא מזמן כורכר ובחינם ושימשה ברובה את נוסעי הרכבת , נעשתה עבודה יפה מאוד ועכשיו היא בתשלום, כל הרחוב הינו חניה יומית בתעריף מוזל, מדוע חניה זו שעתית בלבד?

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר